ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

عکسهای 15 ماهگی عسل بانو ..

1391/9/27 21:16
822 بازدید
اشتراک گذاری

البته با تاخیر..معذرت ..

سلام دوستای گلم..

ا واه..ببخشید دیر رسیدیم خدمتتون...

 

حالا آشتی..

ببینید موهام بلند شده..

هههههههه ذوق زده شدم..(الهی فدای ذوقت بشم من..)

رنگ موهای ستایش..مثل خودش عروسکیه..

ستایش صبح ..وقتی که تازه از خواب بیدار شده..هههههه

ستایش سیبیل دار میشود..

عجب آلبالوهای ترشی..

آخ جون بالاخره گذاشتن خودم ماست بخورم..

مامانی برم آب بازی؟؟

تو هم بیا آب بازی..ولی خیلی سرده..استرس

صورتمو بشورم..

چرخ و فلک بازی..

هههههه..ای بابا چه حرفایی میزنی ها..

هییییسس..ببینم صدای چیه؟

بای بای..

و بازم ماستتتتتتتت

شما کی باشین؟؟؟؟

ستایش بلال خور میشود..

بفرما بلال..تعارف میکنی؟؟؟؟؟!!!!!!!

چیکار داری بابا داریم فیلم میبینیم ها..ای بابا!!!!!!

ژستمو بهم زدی مامان..

و....

و عکسای روز دختر..

خدا رو شکر به خاطر بودنت..

خدا رو شکر به خاطر سلامتیت..

خدارو شکر برای اینکه تو دختر مایی نفسم..

جودی آبوت مامان..موهاشو مامانم بافته..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان آیدین
19 مهر 91 22:58
دست مامانی درد نکنه چه عکسای نازی از این خانوم خوشگله گرفته فدای شیرین کاریات تو شکلاتی عزیزم
شادي
20 مهر 91 15:02
يعنب دلم ميخوا درسته قورتت بدم ، بس كه شيريني
مامان دينا
23 مهر 91 9:51
ماشالله هزار ماشالله به اين گل دختر خدا خودش همه ي ني ني ها رو براي مامان بابا هاشون حفظ كنه عزيزميييييييييييييييييي
مامان اندیا
24 مهر 91 1:34
مامانی انقد دیر اومدی ماشالا دخملی بزرگ شده همه عکسا عالی بودن قربون این عروسک دوس داشتنی
صدف
24 مهر 91 20:22
ای جـــــــــــــــــــــــــــــــــــان دلم ، به خدا با دیدن این زیباخانم آدم غرق لذت میشه ، موهاش که نگــــــــــــــــو الهی قربونش برم . الهی خدا حفظت کنه عروسک
مامان آراز
27 مهر 91 10:27
ماشالا ماشالا کلی خااااااااااااانم شدیا- موهای جودی آبوت بهت خیلی میاد خیلی خوشگل شده موهات خودتم که کلی شیزون بلا شدی عروسک بوووووووووس برا ستایش عزیزم
مامانی درسا
3 آبان 91 11:42
الهی مثل عروسک خوشگلو ناز و قشنگی عزیزم هزار ماشالله بهت ...... انشاالله همیشه شاد باشی
مامان آندیا
4 آبان 91 22:15
صدف
28 آبان 91 20:17
کجایی مریم ؟ دیگه دارم نگرانت میشم . یه خبر بده. ضمنا دلم برای زیبا خانم خیلی تنگ شده . ببوسش
مامان تنها
2 آذر 91 10:03
سلام دختر نازی دارین خدا حفظش کنهراستی عزیزم شما اهل قم هستین شهرک مهدیه؟
بابای کامی
2 بهمن 91 19:46
خیلی خشگله.منم دلم خواست.
مامان مریم
11 بهمن 91 18:08
بوس واسه ستایش خانم خوشگلم...شما بیرجندی هستی؟؟هم استانی هستیم...بیاین پیش ما آشنا بشیم..


مرسی عزیزم..آره..شما کجای بیرجندی؟

فاطمه
1 اردیبهشت 92 18:18