ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

عکسای مسافرت عسل بانو..

1391/9/27 21:19
520 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از سفر خونه..

اولین روز داریم میریم دریا..

عروسک خوردنی من..

 

 

 

مامانی زود مایومو بیار برم دریااا..

هااا مایو با تیوپ رسید..

یکی بیاد منو ببره تو دریا..

ای بابا خودم باید دست به کار شم..

دیدین کاری نداشت..

تازه اینجوری بهترم هست..آخ جوووون

بزار ببینم اینجا چه خبره؟؟؟

مامانم میگه اینا ماسه اس..

واییییییی...

بوووووففففف..چپه شدم که..

چقد آبش شور بود..

 

این فرشته ماهیو از دریا گرفتیم..

بابایی بیا بریم پیش دوستم..

ستایش و دوست پسرش..

آخ جون اومدیم وسط دریا!!!!

نیگا عروسک چه ذوقی میزنه..

 

آخیششش خسته شدم..

وبازم روز از نو روزی از نو..

ستایش و هنر دست خاله جونش..

و این هنرش!!!

ستایش و نی نای نای..

ههههههه اون دیگه چیه..

مامانی ژست میگیرم عکس بگیر..

 

باباژستام تموم شد دیگه ول کن..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سوسن(مامان پرنسس باران)
28 شهریور 91 15:35
جانممممممممممم همیشه به گردش و تفریح عسل خانومممم.. خیلی ماه شدی... ستایش جون روز دختر رو بهت تبریک میگم... روزت مبارک خوشگل خانوم
صدف
31 شهریور 91 16:23
ای جون ای جون ، قربونت برم ستایش خوشـــــــــــــــــمل . وای وای چقدر آب بازی ، چه مایو خوشملی ، چه لباسایی ، چه گل سرایی ای خدا جونم من که ضعف کردم برات عروسک
مامان آراز
1 مهر 91 17:48
ای من فدای اون مایو پوشیدنت بشم هههههههههههههه حالا دور از چشم آراز دوست پسر هم پیدا میکنی؟ماشالا خانم وسط اون گلای قرمز ماه شدی ماه
مامان آیدین
1 مهر 91 23:28
واااااااااای خدا چقدر این خانوم خوردنی شده با این عکسای خوشمزه بووووووووووس
سعیده
4 مهر 91 11:12
وای مریم هزار ماشاالله به دختر نازت........بابا دلم ضعف رفت از دست دخترت.......بابا بچه هامون کوچیکن داری به هوس میندازی برین تو فکر دومی
الیسا
6 مهر 91 11:46
مردم برای تو دختر خوشگل من ........... بخورمت خاله .... چقدر جیگری ماشاءالله تو ..... همیشه شاد باشی دختر زیبا .
ninipics
25 آذر 91 22:37
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... ستایش جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com