ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

این روزهای ما..

1393/2/20 10:16
671 بازدید
اشتراک گذاری
این روزای غربت رو ما سه تا به خوبی سپری میکنیم.. غربت باعث شده که یه ثانیه هم ازم جدا نباشی..البته غیر از ساعتایی که میری مهد.. صبحا حتی صبحونع هم نمیخوری، که مهد صبحونتو با دوستات بخوری.. با همدیگه میریم کلاس ژیمناستیک..با همدیگه میریم باشگاه بادی بالانس..با همدیگه میریم آرایشگاه..حتی اگه اجازه بدن میخوای بیای دانشگاه!! نفسم به نفست بنده عشق کوچولوی من.. الان دو سال و ده ماه و 20 روزه که با منی! چقد زود میگذره این روزای خوش باتو بودن.. وقتی نگات میکنم میگم نزدیک سه ساله دارم زحمت میکشم بزرگت میکنم..ولی هنوزم فسقلی منی.. عاشقتم وقتی از اون پایین سرتو بالا میکنی که منو ببینی فندق من.. عاشقتم وقتی میخوای بخوابی حتما باید تو بغل من باشی.. عاشقتم وقتی دستتو میندازی دور گردنمو میگی: عاشدتم! اگه تو نبودی زندگی ما به این قشنگی نبود.. وقتی خوابی خونه خیلی ساکته..من و بابایی غصه میخوریم از نبودنت.. همیشه واسمون بمون گل همیشه بهارم..
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)