ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

عکسای عروسک من..

1391/6/16 0:25
697 بازدید
اشتراک گذاری

از همه ی دوستای مهربونم ممنون که به فکر ما بودن و واسمون کامنت گذاشتن..به خدا دلم واسه همه دوستام تنگ شده..ولی نمیدونم چرا انقد وقت کم میارم..ولی دیگه قول میدم دختر خوبی باشم..

دوربینم خراب بود ازش عکس کم دارم..بعدا جبران میکنم..

خرابکاریای نفس مامان...

عقدی دایی جون..

تریپ داشته باشین..خخخخخخخ

دیگه با این نی نای نای کردنش هممونو کشته..فداش بشم من..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

mot mot joon
17 شهریور 91 5:46
salam azizamm mashaalaaaaaaaaaaa be khoshkel khanoomm pa bandesh mano koshte
سپیده
18 شهریور 91 13:09
قربون اون موهای خوشگلتو اون نی نای نای کردنت برم من
صدف
18 شهریور 91 13:16
آخـــــــــــــــــــــــــــــــی چه عشقی کردم . آخه زیبا خانم خیلی دلم برای اون صورت ماهت تنگ شده بود . هزار مشالا ، هزار مشالا به این کوچولوی دوست داشتنی
Hani777
26 شهریور 91 18:00
Ey janam pabandesho shalvare khoshgelesho dokhmale nazzz