ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

این دختر منه؟!!

1391/6/28 8:47
455 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا همش به قد بالات و ناز و ادات نیگا میکنم و میگم این دختر منه؟

آخه باورم نمیشه..دختر به این شیرینی..به این باهوشی..به این نازی ..مال من باشه..

خدایا هزاران مرتبه شکرت..

هر جا که میریم ..واسه همه..اول تو جلب توجه میکنی..بس که خوردنی هستی..

تا وارد جایی میشیم..همه پچ پچ کنون میگن..اینو ببین..چه نازه..و وقتی شیرین کاریاتو میبینن..مثل من

قربون صدقت میرن..

توی ساحل دریا..هر کی از کنارت رد میشد..یه عکس میگرفت..یه نازت میکردو رد میشد..همشون

میگفتن:این عروسکو نیگا!!!

فکر میکردم فقط خودم بهت میگم عروسک..ولی حالا دقت میکنم بیشترکسایی که تو رو میبینن ..بهت

میگن عروسک..خوب عروسکی به خدااا..

مهربونترین دختر دنیایی..همش میچسبی به گردنمون..تند تند بوس بوس..فدای لبای نازت

لباستو که عوض میکنم..میگی:به به!!

من به خاطر اینکه شما گوشواره هامو میکشی..گوشواره نمیندازم..دیروز گوشم کردم..اومدی گوشوارمو

گرفتی.. رو به بابایی گفتی:بابا..اوووووو!!!!!!!داشتم ذوق مرگ میشدم نفس طلا..

با هرکسی که کار داری میگی:بابا..بابایی..تند تندم میزنی رو شونه ی طرف..

فقط وقتی با من کار داری میگی :ماما..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان علی خوشتیپ
28 شهریور 91 10:41
روزت مبارک عزیزم
صدف
31 شهریور 91 16:13
خدا حفظت کنه دخمل کوشولوی دوست داشتنی و باهوش . الحق که مریم جون دخملت عروسکه .
مامان آراز
1 مهر 91 17:52
براش اسفند دود کن مامانش
مامان آیدین
1 مهر 91 23:27
ماشالا واقعا عروسکه خدا حفظش کنه این جیگرطلا رو
شادي
2 مهر 91 11:30
باورت بشه عزيزم . برو حالش رو ببر كه دختر به اين نازي داري ماشالله به ستايش خاله .