ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

آرامش..

1391/3/22 0:08
658 بازدید
اشتراک گذاری

امشب سرتو گذاشتم رو سینم..

به یاد روزای اول تولدت..

فکر کنم تو هم یاد اون روزا کردی.چون سرتو با آرامش گذاشتی و تکون نمیخوردی..

داشتی به صدای قلب من که برای تو میزنه گوش میدادی..

بابایی هم ذوق کرده بود..بوسه بارونت کرد..ولی تو بازم سرتو تکون ندادی..

بابایی میگفت :لبخند ملیحی میزدی..

خیلی دلم هوای گذشته رو کرد..

بیشتر وقتا رو سینه من یا بابایی خوابت میبرد..

سر کوچولوتو میذاشتیم روسینمونو رات میبردیم تا بخوابی..آخ که چه لذتی داشت..

و مطمئنم سال دیگه این موقع دلم واسه این تنگ میشه که بهت می می بدم و تو خوابت ببره توآغوشم..

حتی فکر کردن به اون روز داغونم میکنه..

میدونم سال دوم زندگیتم مثل سال اول به چشم برهم زدنی میگذره..خداااا!!

عاشق تک تک حرکات این روزاتم!

(11ماه و 21روزگی)

تو این عکس 20 روزهت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی فری
22 خرداد 91 0:14
سلام عزیزم چطوری با بچه داری خوش میگذره میدونم وقتت کمه ولی میخواستم دعوتتون کنم بیاین به وبلاگم اخه جشن دندونی داریم یادت نره منتظرت هستم

خوب عزیزم لینکتو که نذاشتی من چطوری بیام جشن؟؟؟؟؟؟؟
الیسا
22 خرداد 91 13:05
آآآآخ که فقط لذت بردم از اینهمه احساسات لطیف مادری .... خدا ستایشت رو حافظ باشه !
صدف
24 خرداد 91 0:18
مریم جون ستایشت واقعا دوست داشتنی ، ستودنی و ستایش کردنیه .

مرسی صدف جونم مثل آراد طلای تو

مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
25 خرداد 91 8:45
جوجوک
کاش زمان واسه توی این لحظه ها


آره زهرا جون.دلم نمیخواد تموم شه..