ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

عشق ناب..

1391/3/23 20:39
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

عشق ناب یعنی این چشما:

عشق ناب یعنی یه نماز معصومانه:

ربنای عاشقانه:

سجده های خالصانه:

عشق ناب یعنی یه فرشته آسمونی توی خونه

عشق ناب یعنی این دستای ناز که کلاغ پر میکنه و بعدشم واسه خودش دست دسی میکنه!

عشق ناب عنی اینکه یه پری کوچولو همش ازت بخواد که همه حواست بهش باشه تا اون دور این

صندلی بچرخه و دالی بازی کنه:

عشق ناب یعنی اینکه تلفن خونت همش مشغول باشه و وقتی که به موبایلت زنگ بزنن تازه بفهمی که

این نازنازی داشته الو بازی میکرده:

عشق ناب یعنی همیشه بازی و بازی و بازی...

عشق ناب یعنی این خنده های الکی..

عشق ناب یعنی کنجکاویای کودکانه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

صدف
24 خرداد 91 0:22
عشق ناب یعنی عشق تو مادر عاشق به این ستایش کوچولوی دوست داشتنی
الیسا
24 خرداد 91 13:08
دلم رفت .... مریم براش اسفند جان من !

خدا حافظش باشه ..... تا همیشه !

الیسا جون قربونت بشم که بفکرشی عزیزم

هدی مامان مبین
24 خرداد 91 17:59
خیلی عکسای ماهی بودو.....خیلی ناز...دوست داشتنی...خدا نگهش داره
ایشالا عروس بشه...
صدقه براش بذار کنار...

فدات هدی مهربونم
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
25 خرداد 91 8:47
عشق ناب همینه قدرشو بدونید دوست داشتنی من
مامان آراز
25 خرداد 91 11:45
خداحفظ کنه عشق ناب کوچولورو میبوسمت 1000تا
مونایی
25 خرداد 91 12:04
فتبارک اللّه احسن الخالقین .

نظرلطفته عزیز

مامی سمیرا
26 خرداد 91 0:21
مامان ستایششششششششششش آرزو میکنمممممممممم از ته ته وجودممممممممم که خداوند متعال هم نیکی و نیکای من و هم ستایش شما و هم همه بچه مسلمونهای کشور عزیزم رو عاقبت بخیر کنه آرزو میکنم همه جوونا نماز خون باشن الهیییییییییی آمین ستایش کوچولووووووو خیلی دوستت دارم بوووووس
مامان دينا
26 خرداد 91 17:26
اره خواهر جون تا آدم متوجه ميشه ميبيني بچه ها بزرگ شدند وما ........
مامان آیدین
27 خرداد 91 5:02
الهی الهی الهی من فدای این نازنین بشم با اون نماز خوندناش عسیسم
سوسن(مامان پرنسس باران)
27 خرداد 91 12:43
عالی بود عزیزم... همه عکساش واقعا عالی.. خداوند حافظش باشه...
مامان گلی از بهشت
30 خرداد 91 13:54
سلام ماشاءالله خیلی خیلی دختر نازی داری .. خدا حفظش کنه .. واقعا شبیه عروسکهاست .. براش صدقه زیاد بدین .. برای ما هم دعا کنین که خدا بهمون یک فرشته مثل فرشته شما بده .. خوشحال میشم به من سر بزنین ..
الناز مامان سلناز
21 تیر 91 15:54
سلام
واقعا دختر زیبا و نازی دارین برا اولین بار وقتی وبلگ کیب رو میدیدم اشکم دراومد نمیدونم چرامخصوصا وقتی که خانم کوچولو دارن سجده ی خالصانه میکنن واقعا فرشته کوچولو که میگن یعنی این خدا یکی مث فرشته ی شما برای من هم بده

نظر لطفته الناز جون.امیدوارم خدا به زودی یه فرشته کوچولوهم به شما بده.بووووسسسس