ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

جشن گل..

1391/3/21 18:41
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تو جشن تولد تموم خوبیاست..

جشن تو شروع زیبای تموم شادیاست..

تولدت مبارک..تولدت مبارک..

یه عروسک بی نظیر..

یه مامان و بابای عاشق..

و یه عالمه مهمون کوچولوی نازودوست داشتنی..

وخونه پر شده بود از فرشته های پاک و معصوم..

جشن تولد گل بهاری من روز 13 خرداد به بهترین نحوبرگزار شد و به همه خیلی خوش گذشت مخصوصا به من و تو.

وقتی که ذوق میزدی و میرقصیدی ..

از ته دل میخندیدی ..

منوراضی میکردی از کاری کردم و همه خستگیم در میرفت و مصمم میشدم واسه تولد سال بعد..

عاشق تک تک سلولهاتم عمر مادر..

این آرزوی همیشگی من بود که یه دختر داشته باشم و واسش تولد بگیرم..

وتو آرزوی منی..

در جشن تولدت تو پوست خودم نمیگنجیدم..من مادر تو بودم!وتودختر شیرین و خواستنی من که همه

واست غش میرفتن!

چندین و چند دفه واست اسپند دود کردن ..آخه خیلی تودل برو شده بودی جان مادر..

هنوز سالگرد تولدت نرسیده که حس و حالمو واست بگم نفسم.ولی پارسال این روزا فقط منتظر بودم.

چقد سخت ولی شیرین بود..

هرروز از صبح تاشب از شب تاصبح منتظر یه نشونه..

دوستت دارم عاشقانه.بی بهانه.صادقانه..

ملکه کفشدوزکای من!

این نگاهتو عاشقم..

این ذوق کردنت دیوونم میکنه ستایش..

وقتی در حال کشف کردن دنیای قشنگتی ,میمیرم برات..

بقیه عکسا در ادامه مطلب..

 

 

ماه آسمونم..

گل خندونم..

موش میکنه واسه مامان..مامانم جونشو فدا میکنه براش..

اووووووممممممم چه کیکی به به!!

آخ قربون خنده هات عروسکم..

تزیینات ..

ریسه ها

دیوارا..

میز کیک..

میز کادو و وسایل آتیش بازی!!!!!!!

کادوی من و بابایی..

گیفت بزرگترا

مداد کفشدوزکی واسه کوچولوها

ریسه عکس ماهگردها..

تشکر..

اپن..

در ورودی..

فلش به سمت تولد..

در اتاق..

سقف..

پرده و کلاهها..

آیینه..

کیک..

میوه واسه بچه ها..

میوه واسه بزرگترا..

تنقلات

 

برگه یادگاری

هدایا

ریسه لباسها وساعت تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

شادي
20 خرداد 91 14:42
1 ساللگيت مبارك ، اي گل هميشه بهار
مامان آراز
20 خرداد 91 18:35
خانم گل جشن یکسالگیت مبارک
صدف
20 خرداد 91 21:55
تولد مبارک دخمل خوشمل و دوست داشتنی. چه لباسی خدای من دلم ضعف رفت به خدا . الهی خدا حفظت کنه عزیز دلم
مامان آیدین
21 خرداد 91 3:11
تولدت مبارک عزیزم همراه مامان و بابا همیشه خوش باشی گلم
مامان دينا
21 خرداد 91 19:18
jتولدت مباركككككك عزيزم ايشالله كه 120ساله شي گلم دستت مامان مهربونت هم درد نكنه كه اين همه زحمت .كشيده
سوسن(مامان پرنسس باران)
21 خرداد 91 19:54
1 سالگیت مبارک پرنسس زیبای دوس داشتنی... همه چی عالی... مریم جان لینکت کردم...
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
21 خرداد 91 21:34
خاله جونم
کفشدوزک موچولو
عاشقتم
تولدت مبارک
دوستت دارم
مامانی دستت درد نکنه انشا... جشن عروسی عروسکتو ببینیم

ایشالله و دومادی پسمل ناز شمارو
مامان بابای الیسا
22 خرداد 91 0:14
سلام عزیزم چه جشن تولد قشنگی الهی هزار سال زنده باشی و هر سال جشن بگیری .مامانی کفش دوزک کوچولو خسته نباشی خیلی قشنگ بود.


ممنونم مامان و بابای مهربون.

آبجی فاطمه جون
23 خرداد 91 20:16
سلام خانوم خوشگله چقده تو نازی جه تولد با مزه ای داشتی معلومه مامان با سلیقه ای داری تولدت مبارک
مامی سمیرا
18 تیر 91 21:30
عزیزممممممممممممممم تولدت مبارک......... خدا جونم... چقدر عکسات خشگه و چقدر تم قشنگی داره... ستایش جونم آرزو میکنم سال های تولدت 3 رقمی بشه
مامان فاطمه زهرا
3 شهریور 92 23:38
تولدت مبارک عزیزم میدونم خیلی دیره برای تبریک ولی دست مامانی درد نکنه با این تولدی که برات گرفته همه چی عالی بود مامانی