ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

روز پدر..روزمرد..

1391/3/21 16:23
498 بازدید
اشتراک گذاری

پدرم به خودم میبالم به خاطر داشتنت..

به خاطر بودنت..

دلم تنگ شدواسه چهره مهربونت..

واسه دستای گرم و مردونت..

واسه نوازشای پدرونت..

واسه اینکه مو هامو شونه کنی و ببافی..

همیشه به زن بودنم افتخار میکنم چون تو به من بها دادی واز اینکه من دخترت بودم خوشحال..

و از وقتی که ستایش به دنیا اومده همه زندگیت شده ستایش من..

همیشه جویای احوالشی و دوست داری بدونی که چه پیشرفتایی داشته..

خداروشاکرم که پدر مهربونی مثل شما بهم داده واینکه سایه گرمت روسرمونه..

بابایی همیشه پیشم بمون ومثل کوه پشت و پناهم باش مثل همیشه..

روزت مبارک بهترین بابای دنیا!

خدایا سایه همه پدر و مادرارو رو سر بچه ها حفظ کن!الهی آمین!

 

همسر مهربونم,باتو عشق رو شناختم..

وجود تو ,زندیگمو دگرگون کرد..

با تو عشق پاکم ,خودمو پیدا کردم..

وقتی عقد بودیم و از هم دور,هیچ وقت فکر نمیکردم که واسه همیشه پیشم باشی,ولی حالا که کنار

همیم احساس می کنم که قدرتو نمیدونم.قدر لحظه های با هم بودن رو.ولی قول میدم که بیشتر باهات

باشم و زندگی رو واست شیرینتر کنم عشقم.

میدونی چرا ستایشو انقد دوست دارم؟

چون حاصل عشق پاک من و تو این فرشته زیباست..

فقط با وجود تو و ستایش دوری از خانواده رو تحمل میکنم و زندگیمو خیلی دوست دارم..

تو هر روز منو عاشقتر از قبل کردی و عشق من و تو هر روز بیشتر میشه..

همه زندگی من دوستت دارم تا ابد حتی اگه جسمم تو این دنیا نباشه..

خدایا سایه حجتمو رو سر من و ستایشم نگه دار!آمین!

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی درسا
21 خرداد 91 20:29
خیلی قشنگه بود
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
21 خرداد 91 21:30
مثه همیشه قشنگ آمیییییییییییییییییییییین
بابای کامی
4 مرداد 91 17:13
الهی آمین