ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

دردت به جونم گریه نکن..

1391/1/28 2:24
2,067 بازدید
اشتراک گذاری

آروم جونم گریه نکن ..

دردت به جونم گریه نکن..

گریم میگیره گریه نکن..

ای مهربونم گریه نکن..

خدایا چقدر سخته!اول تب کرد...

بعد سینش گرفت..

بعد عفونت شدید از دماغش اومد..

حالا هم که اسهال علاوه بر دردای گذشته..

دو بار دکتر بردیمش.. دو تا آمپول خورده .الهی بمیرم برات دختر صبورم!

ستایشم ,ناناز مامان زودتر خوب شو.سه روزه که همش بیماری.وقتی خوابی سرفه های خیلی شدیدی

میکنی که با گریه از خواب بیدار میشی و با نوازشای من دوباره به خواب میری.قلبم درد میگیره وقتی حال

و روزتو میبینم.

به خدا حاضرم تا آخر عمر غذا رو بجوم بذارم تو دهنت ولی تو انقد سختی واسه دندون نکشی نفسم!

خدایا همه دردو سختی های دندون در آوردن دخترم رو به من بده و فقط دندونش رو به ستایشم!

آخه من تحمل دیدن سختی کشیدنت رو ندارم همه زندگی مادر!

خدایا زود دندون عروسکم در بیاد و از این بیماریا نجاتش بده.آخه تن کوچولو و ظریفش طاقت نداره خدای

مهربون.کاش حداقل مامانی اینجا بود تا تحملش واسه هردومون آسونتر بود.ولی خداروشکر که یه بابای

مهربون داری که همش به فکرته و همیشه نگران سلامتیه هردومون.و از همه مهمتر خدارو داریم که

همیشه پناهمونه .

امید زندگی من به خدای مهربونتر از مادر میسپرمت و میدونم که سختیا رو واست آسون میکنه.

بوس به روی لثه های صورتی و محکمت

به امید روزی که مرواریدت سر بزنه

دلم خون میشه وقتی این عکسا رو میبینم.

ستایش دلم نمیخواد هیچ وقت چشمتو گریون ببینم عمر من!مادر به فدات!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی درسا
28 فروردین 91 1:59
آخی عزیزم این مریضیا چقدر بچه رو اذیت میکنه مامانا و باباها رو که خیلی بیشتر . خدا همش تنش سالم باشه و لبش خندون
مامان دينا
28 فروردین 91 16:04
سلام خانومي ،چه قدر جالبه ستايش كوشولوي شما فقط 3ساعت از ديناي ما بزرگتره خدا حافظ ونگهدار همه ي ني ني هاي كوچولو باشه
آرتین خان
28 فروردین 91 22:51
عکسی که انداختی مامانی خیلی هنری و زیبا شده ببوس ستایش جون خاله رو
خاطره مامان بردیا
29 فروردین 91 18:34
عزیزم رمز و توی خصوصی برات گذاشتم. تا بعدا سر صبر بیام توی وب دخملی نظر می دم.