ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

بخواب ای کودک نازم..

1391/1/28 2:27
2,296 بازدید
اشتراک گذاری

بخواب ای محرم رازم..

بخواب تا مادر غرق در لذت بشه از دیدن روی ماهت.

من با دنیا میجنگم فقط تو آرام بخواب هستی ام!

نمیزارم هیچکس این خواب نازتو بهم بزنه.هدف ا زآفرینش من بوجود آمدن توست و آرامش تو و دیگر هیچ!

 

وقت خواب که در حال شیر خوردنی به صورت پاک و معصومت نگاه میکنم و خدارو هزاران بار شکر میکنم به

خاطر دادن یه فرشته به ما و تو گوشت والعصر میخونم.این سوره رو از اولین روزایی که فهمیدم تو وجودمی

واست میخوندم واسه همین باهاش انس گرفتی و تا آخر عمرم برات میخونم هستی مادر چون تو این این

سوره رو دوست داری.وقتی خوابت میبره روت رو می پوشم .یه بو س کوچولو ولی با تمام عشقم .

وقتی خوابی حسابی نیگات میکنم و میرم تو رویاها.عروسیتو میبینم.وای خدای من!قشنگترین عروس دنیا

اینجاست!

ای گل رویایی ای مظهر زیبایی

تو عروس شهر  افسانه هایی

عاشقت میمونم قدر تورو میدونم

نیاد اون روزی که بی تو بمونم

 

 

همش واست اسفند دود میکنم که عروسک منو چشم نزنن.خوش به حال اون مردی که می خواد تو رو

داشته باشه.از همین الان بهش حسودیم شد.دلم نمیخواد به غیر از بابایی با هیچکس تقسیمت

کنم.ولی چه کنم؟ این رسم دنیاست.دلم میخواد واسه از دست ندادن تو با همه رسومات بجنگم.ولی

فقط خوشبختی تو واسمون مهمه . واسه بدست آوردنش من و بابایی مهربونت هر کاری میکنیم دردت به

جونم!

شکوفه بهار زندگیمون مثل فرشته ها شده..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آرزوهای رنگی
27 فروردین 91 16:14
سلام وتبریک به خاطر وبلاگ زیبایتان.اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزند نازتان را ازروی عکسش بکشم ودر ویلاگم قراردهم تا مشاهده کنیدواگر خوشتان آمد میتونید بخرید کارهایم رامیتونید در وبلاگم مشاهده کنید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
mozhde
5 اردیبهشت 91 2:38
khodaye man ch naz khabide khoda vasaton negahesh dare ninie nazi dari khoshal misham b webe manam sar bezanid http://mozhde69.blogsky.com/