ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

دوری از تو..

1391/1/28 2:29
452 بازدید
اشتراک گذاری

دوری از تو ؟مگه میشه؟

حتی یه لحظه...خدایا خیلی سخته

وقتی میزارمت خونه مامانی(تا حالا 4 دفعه شده)و میرم بیرون دل تو دلم نیست که زودی برگردم و غرق

دربوست کنم. مست بشم از بوی خوش تنت و بوی شیر دهنت.عاشقشم ستایش.

توی بازار همش چشمم دنبال لباسای بچه گونس .مغازه های بزرگ با لباسای کوچولوی نیم وجبی و

دامنای چین چین و تاپای رنگارنگ که دلم می خواد همشونو واسه دردونم بخرم از همه رنگاش آخه

سفیدبرفیه من همه رنگی بهش میاد و هر چی تنش میکنه مثل عروسکا میشه فداش بشم..

همیشه وقت غذا خوردن شما بیداری و سر سفره هستی ...

وای روزی که تو خواب باشی و نباشی .انگار من و بابایی یه چیزی گم کردیم و بدون هیچ حرفی غذامونو

میخوریم و خدا خدا میکنیم که تو بیدار بشی ,بیای و دنیامونو دوباره رنگی کنی همه زندگیم!

دوری از تو محاله مامان..

بدون تو میمیرم..

خدایا خودت ستایشمو حافظ باش این گل همیشه بهارم رو!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)