ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

بهشت رو به من هدیه کردی عزیزترینم..

1391/1/28 2:30
442 بازدید
اشتراک گذاری

ستایشم میدونی تو مامانو بهشتی کردی؟میگن زنها وقتی مادر میشن یه آدم دیگه

می شن .به خدا راست می گن.من کلا عوض شدم.همه وجودم غرق در احساس و

عشق به تویه همه وجود مادر.با وجود تو عشقم به همه بیشتر از قبل شده.حجتم رو

بیشتر از قبل دوست دارم .پدر نازنین و مادر مهربونم رو خیلی بیشتر از قبل دوست

دارم و دایی محمدو خاله محدثه و همه اطریفیانم رو.

 

آخه کوچولوی من تو شدی الگوی ما. خوش اخلاق .خنده رو.مهربون.صبور.پاک و

معصوم.با پشتکار زیاد.دوست داشتنی .کم توقع از دنیا و آدماش.و از همه مهمتر نزدیک

به خدا و خیلی خصوصیات خوب دیگه که اگه بخوام بنویسم این وبلاگ گنجایششو نداره

بهونه زندگی مامان.ما از تو زندگی کردن می آموزیم فرشته زمینی.

ستایش به خدا دنیا رو بدون تو نمیخوام مامان.با این که تازگیا خیلی شیطون شدی و

خستم میکنی ولی حتی یه بارم شاکی نشدم ازت و به هیچ کس نگفتم بچه داری چقد

سخته ,بچه نمی خواستم و از این حرفایی که بعضی از مامانا البته از روی شوخی

میگن.ولی من حتی دلم نمیاد شوخی این حرفا رو بگم.آخه تو زندگی منی چطور ازت

خسته بشم.هزاران برابر این خستگیا زندگیمونو شیرین تر کردی بانوی بهار من!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

رهگذر
23 فروردین 91 20:53
سلام من عاشق این دخملتون شدم.
اگه دخملم به این خوشگلی بشه دیگه هیچ آرزویی ندارم.راستی حجم وبتون یکم بالاس.عکساتونو تو ادامه مطلب بزارین


ایشالله که بزودی و به سلامتی صاحب یه فرشته کوچولوی خوشگل وناناز میشی خانومی.مرسی که بهم مشکل وبلاگمو گفتی.خوشال میشم بازم به دیدن دخملم بیای


شهراد شیر کوچولو
24 فروردین 91 9:29



عزیزم این یه حس جدیده وخیلی هم عمیقه
یه وقتایی فکر می کنم ینی اینقد که من شهی رو دوست دارم مامان وبابام هم دوستم دارن؟
ومیدونم که بله اما الان حسشون رو درک میکنم





هدی مامان مبین
26 فروردین 91 9:29
مریم جون وب خیلی زیبایی برای ستایش خوشگل درست کردی
ماشاالله ایشالا از چشم بد در امان باشه...
مطالب هم قابلت رو نداره عزیزم
ببوس ستایش سادات ناز رو


مرسی هدی جون خوشحال شدم از حضورت
صدف
27 فروردین 91 0:29
مریم جون مطالبت رو خیلی زیبا نوشتی . ایشالا همیشه و همیشه ستایش زیبارو سلامت باشه
بهاره (مامی آریا و پوریا)
27 فروردین 91 15:37
واقعا منم یه جورایی شدم. کاملا درکت میکنم عزیزم. ستایش جوجو رو ببوس.