ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

ماما..

1391/1/28 2:22
435 بازدید
اشتراک گذاری

آه خدای من چه حس قشنگی دارم..

آحه میدونی چی شده؟همین الان تو با گریه از خواب بیدار شدیو می گفتی:((ماما..))

دلم غش رفت برات ستایش.خیلی شیرین بود..

نمیتونی درک کنی دخترم چون منم این چیزارو تا قبل از مادر شدنم نمیفهمیدم.

انشالله تو هم که مادر بشی درک میکنی که من چی میگم.

الهی همیشه زنده و پاینده باشی عروسکم!

خدایا شکرت که زنده بودم و دیدم و حس کردم این لحظه قشنگ روو تمام لحظه های زیبای بزرگ شدن و بالندگی  دخترکم رو !

الهی مادر فدای اون زبون کوچولو و شیرینت..

(البته خیلی وقته میگه ماما و بابا ولی اینطوری میگه:(ماما ماماما. بابابابابابابا.دددددددد.)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آرزوهای رنگی
27 فروردین 91 19:35
سلام ممنون که ازکارهام بازدید کردید ونظر گذاشتید.هزینه نقاشی رنگ روغن چهره با قاب معمولی 150000تومان است وسیاه قلم باقاب معمولی80000تومان است اگر دوست داشتید برام نظر بگذارید متشکرم.
مامان دينا
27 فروردین 91 20:20
سلام خانومي ،متوجه نشدم از مشخصات منظورتون چي بود ؟ولي خيلي خوشحال ميشم اگه به وبمون سر بزنيد وبرامون نظر بزاريد در ضمن ماشالله هزار ماشالله خيلي دخملتون نازه حتما براش اسپند دود كنيد
زیبا مامان اندیا
28 فروردین 91 1:23
خانمی دوس داری عکسای جدید اندیا رو ببینی ماشالا دختر ناناسی
مامان آیدین
28 فروردین 91 2:02
سلام. تبریک واسه شنیدن قشنگ ترین کلمه دنیا از زبان زیباترین عروسک دنیا بووووووووووس