ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

چهارمین ماه زندگی..

1391/1/24 11:11
737 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم 4 ماهه شد خدایا شکرت که میتونم بالندگی نفسم رو ببینم..

روز 30 مهر که 4ماهگیت بود من و بابا بردیمت واسه واکسنو تو هم که دختر صبوری هستی اصلا

 اذیت نکردی گل بهاری مامان.

                 قبلاز واکسن                        بعداز واکسن

شبم واست یه جشن 3 نفره گرفتیم.بابایی هم واست یه لباس

 خوشمل خرید که تو عکسا تنته....

 

 

 

کارهایی که تو این ماه یاد گرفتی:موها رو میگیری و می کشی.پاهاتو میاری بالا و نیگاهشون می کنی که بشناسی .با دستات باهاشون بازی میکنی.از 3ماه و نیمگی واسم خنده های غش غشی میکنی.آواز می خونی .من واست لالایی می خونم و تو واسم با دهن کوچولوت و صدای نازت آواز می خونی.وقتی میری بغل کسی دوباره می خوای بیای بغل خودم و تو بغل من و بابایی آروم می شی پرنسس ناز من

 

لطفا بقیه عکسهارو در ادامه مطلب ببینید..

 

 

اینا هم عکسای هنری که مامان ازت گرفته..

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

جغله کوچولو
3 دی 90 23:16
سلام بر ستایش جان و خانواده مهربونش.
ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین.
ادامه داستانم رو نوشتم.
راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن
و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه.
باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین.
تا بعد خدانگهدار ...



واقعا ممنونم جغله جون که به وبلاگ ما میای.خوشحال شدم از خبر خوشت .ایشالله که همیشه موفق باشی