ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

دُردونه ؛

1391/1/27 14:08
637 بازدید
اشتراک گذاری

دُردونه ؛

خیلی دوستت دارم... می فهمی ؟! تحمل کردنش سخته مامان ! پس کی میای کوچولو ؟

من دلم می خواد بغلت کنم و بوت بکشم ... انقدر در تو غرق بشم که تمام غم های این چند وقتِ فراموشم بشه ... بیــــــــا .

باور کن که خیلی بی تابتم عشق کوچولوی من..

تو این غربت فقط به یاد تو و به مهربونی بابا دلم خوشه و البته یاد خدا..

 

 

مادر بودن...

 

این رو جایی خوندم و لذت بردم

             این حقیقته که مادر بودن نگران بودن است

 

دنیای مادر بودن چه سقفی دارد ...اصلا سقف ندارد همش آسمان است...

راست میگن تا مادر نشی قدر مادرت رو نمی دونی

 

دخترم گل بهاری من..

 باور دارم که خدا تو رو به خاطر دعای مادرم به ما هدیه کرد.دوستت دارم همیشه

 

 

 

برگرفته ا ز وبلاگ های بهرادو مبین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)