ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

قبل از تولد..

1392/4/6 11:44
565 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزهای قبل از تولدت..

روزهای پر از خاطره های شیرین..

پر از حس انتظار..انتظاری شیرین ولی خیلی سخت..

دو سال پیش در ست در همین روز من و همه ی فامیل انتظار دیدن روی ماهتو میکشیدیم..

وبابایی این حسو تنهایی تو غربت تجربه میکرد..

با رفت و آمدای مکررش..و پیامکها و تماسای پی در پی ..خودشو قانع میکرد..

دلم پر میکشید تا در آغوش بگیرمت و آروم بگیرم..

اون روزهایی که هزار تا شاید تو ذهنم بود..

شاید این شکلی باشه..شاید خیلی تپل باشه..شاید لاغر باشه..شایدسفید باشه..شاید سیاه باشه..

ولی آخرش میگفتم هر چی باشه ..فقط باشه..

هر چی باشه..هر جور باشه..فقط زود بیاد تو آغوشم..

بیاد و بشه بهانه ی مادری کردنم..

دختری بشه واسم لطیف تر از برگ گل..

روز قبل از تولدت..آخرین روزی که تو وجودم بودی..

آخرین روزی که فقط مال من بودی..و نمیدونستم با چه روزای شیرینی وداع میکنم..و با چه روزای

شیرین تری سلام..

اون روزا همه ی آرزوم این بود که ببینمت..

و حالا تو در آستانه ی دو ساله شدنی..

730  روز با هم بودن..

همه ی روزای خوش هم آغوشی من و تو..

روزای خوش دیدار و عاشقی..

خدایا شکرت..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)