ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

مامان من..آشِِِدِدَم..

1392/3/22 10:57
438 بازدید
اشتراک گذاری

نشتم پای تی وی..سریال مورد علاقم..

از تو اتاقت میای بیرون..میبینی حواسم به تی ویه..

می خوای جلب توجه کنی..

یه صدای آسمونی منو به خودم میاره..

مامانِ من..آشِِدِدَم..(عاشقتم)..خدایا..

بلند میشم..بدو بدو میام طرفت..فدای اون لبخند نازت میشم..میگیرم تو بغلم و حسابی میچلونمت..

آخه به هیچ طریق دیگه ای نمیتونم احساسمو بروز بدم..البته همراه با جیغ جیغ و قربون صدقه رفتن..

منم عاشقتم عشق کوچولوی من..

تو ناب ترین حس زمانی..

ملوسکم..دخترکم..شیرین زبون مادر..از همیشه تا همیشه عاشق همه ی وجودتم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هاله
26 خرداد 92 9:42
عزیزم دخترک مهربون
سمیرا مامان آنیسا
28 خرداد 92 21:40
وای وای خوش به حالت مامانی چقدر میچسبه شنیدن همچین جمله ایی از دهن این فرشته کوچولوها . وای خدا کنه منم زودتر یه همچین جمله ایی رو بشنوم ضعف میکنم به خدا
سوری مامان زهره
30 خرداد 92 3:24
تولدت مبارک خانوم گل
مامان آراز
16 تیر 92 14:38
ووووووووووووی منم عاشقتم