ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

فوتبال..

1392/1/21 22:30
373 بازدید
اشتراک گذاری

امشب واسه ائلین بار با بابا حجت رفتی سالن ..فوتبال..

بابا میگه خیلی خانوم بودی..اصلا اذیت نکردی..

و از همه دلبری کردی..

واست خوراکی گذاشته بودم..

خوراکیاتو خوردی و با خودت بازی میکردی..

تصورت میکنم وقتی کنار زمین نشسته بودی و با ذوق بازشونو نیگاه میکردی..

خوردنی بودی بلا طلای من..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ZaHrA
25 فروردین 92 12:10
سلام مریم جون ، خوبی عزیزم ؟ ستایش عروسک خوبه ؟ شرمنده که خیلی وقته بهت سر نزدم ، زندگی مشترک خیلی دستمو بند کرده و وقتمو پر کرده ، واقعا وقت ندارم آپ کنم سال نو هم مبارک الهی که هزاران سال سر زنده باشین و خوشبخت راستی مرحله از شیر گرفتن چی شد ؟ حالا خوب غذا می خوره ؟ خیلی دلم سوخت