ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

باباجون..ماماجون..

1392/1/21 18:54
546 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین زبون مادر..همه رو دیوونه کردی با این بلبل زبونیت..

وقتی به بابا(بابای من) میگی باباجون..از ته دلش و با ذوق فراوون میگه: جون باباجون..به مامان فاطمه

میگی:ماما جون..میگه : عمر ماماجون..

شیرینی بیشتر به این بود که این چیزارو من بهت یاد نداده بودم..باور کن خودت اولین دفه گفتی

و دیگه شدن باباجون و ماما جون تو..

وقتی منو صدا میزنی و دیر جوابت میدم به جای اینکه عصبانی بشی..ملوستر میشی..بهم میگی: مامان

مَیَمِ تایش(مامان مریم ستایش)..و اگه بازم جواب ندم..میگی:ماما مَیَم جون تایش..آخ دلم میخواد همونجا

جونمو قربونت کنم عروسک دوست داشتنی من..

خوب مامان جون این کارا رو میکنی منو تحریک میکنی که دیر جوابتو بدم مهربونم..

عاشق مهربونیاتم..وقتی خودتو بهم میچسبونی  غرق بوسم میکنی..عاشق نازو ادای دخترونتم..وقتی

میگم ناز بیار واسه مامان.. خودتو لوس میکنی و عشوه میای واسم..

خدایا عاشقتم..دختر دوست داشتم..ولی فکر نمیکردم دیوونه وار عاشقش بشم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عکس نی نی خودتو پیدا کن
21 فروردین 92 20:17
سلام مامانی زودی بیا ادرس عکس اپلود شده نی نی تو بزار برام تا البوم نی نی ها زیباتر بشه منتظرم بدو بیا
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
21 فروردین 92 20:18
وای که چه شیرین زبونی دخمل
صدف
28 فروردین 92 14:46
ای جــــــــــــــــــــــــــــــون با این لَوَندیاش . قربونت برم زیباروی خوش زبون