ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

پرژوه ی از پوشک گرفتن نفس..

1391/7/4 12:37
422 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه که با خاله های من و خونوادم رفته بودیم بیرون..مامانی پوشکتو باز کرد و تا ظهر شما جیش نکردی..

خاله سکینه همش میگفت چقد خوبه که جیش نمیکنه..راحت میتونی از پوشک بگیریش..

و این انگیزه شد واسم که پروژرو شروع کنم..

روز اول هر 1 ساعت میبردمت توالت..و تو هم جیش میکردی..به هوای آب بازی میومدی..

شبش میخواستیم بریم بیرون..پوشکت کردم..تو مغازه دست گرفته بودی به پوشکت و میگفتی: جیشش..

منم بهت گفتم پوشکی مامان..اشکال نداره جیش کن..!!!!!!

روز بعد همین که جیش داشتی دست میگرفتی به شلوارت و میگفتی جیش..

امروزم که بهت میگم جیش داری؟؟؟ میگی : ده (نه)...ولی اگه داشته باشی میگی : ها..

الهی مامان فدای این شعورت بشه..دختر فهمیده و زرنگ من..

دوستتت دارم..میدونم خیلی اینو میگم..ولی هر بگم کمهههههه..بخورمتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

صدف
5 مهر 91 11:16
مریـــــــــــــــــــــــــــــم چقدر زود!!!! مشالا ، هزار مشالا به این زیبا خانم عاقل . الهی قربون این فهم و شعورت برم خاله جون
هدی مامان مبین
11 مهر 91 15:10
ماشالا دختر کوچولوی باهوش....هزارماشالا