ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

15 ماهگی..ماما..بابا..

1391/7/3 13:13
378 بازدید
اشتراک گذاری

 ماهگی تو خیلی زیبا بود..

چون تو این ماه..تو خونه ی ما..هر روز بیشتر از هزار دفعه کلمه ی ماما..بابا شنیده شد..اونم از دهان کوچولو و خوشبویه تو..

روزی هزار بار گفتی:ماما..ماما..روزی هزار بار گفتم:جون دلم..جون مامان!

حتی یه دفه هم از ماما..بابا گفتنت خسته نشدیم..خیلی شیرین صدامون میزنی..

فکر نمیکنم هیچ وقت واسمون تکراری بشه..

هردفه که صدامون میزنی..دلم قنج میره واست..واسه اون صدای ناز و دخترونت..

چقد ماهها زود میگذرن..انگار از 14 ماهگیت فقط 1 ساعت گذشته..

هرروز با کارای جدیدت بهم میفهمونی که داری بزرگ میشی..

هم خوشحال میشم..هم دلگیر..این حسیه که تو تموم این 15 ماه داشتم..

هر روز بهت عاشقترم از قبل..

ستایشم قول بده اون خنده های ناز و دلبرونتو هیچ وقت از من و بابا دریغ نکنی..

قول بده هیچ وقت اون بوسه های شیرین و بی ریا و شکلاتیتو ازمون دریغ نکنی..

که اگه این کارو بکنی دنیا دیگه واسمون رنگی نداره..

تا همیشه مال من باش..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الي
4 مهر 91 11:42
ستايش خانم ناز و ملوس , خدا واسه بابا مامان كه اينجوري قشنگ تلفظشون ميكني نگهت داره خانمي
صدف
5 مهر 91 11:08
عزیز دلم مبارک باشه 15 ماهگیت