ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

بدون عنوان

1391/6/5 17:42
287 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من..این نفس طلا مال منه؟؟؟؟

دستمال برمیداره ..روی میز..روی مبل..روی فرش..و هر جایی که دیده من دارم تمیز میکنم و دستمال

میکشه..

اونم نه هر دستمالی ها..فقط همون که من باهاش گرد گیری میکنم..آخه این دخمل خوردن ندارهههه؟؟؟؟

بهش میگم بوس بده..لبا ی نازشو غنچه میکنه ..میاره جلو..

میگم بیا بغلم..بدو بدو تن نازشو میندازه تو بغلم.. 

بابایی بهت میگه سلام کن..دستتو میاری بالا..میگی:  دا...درست مثل آدم بزرگرا..

از هر کسی که جدا میشی..یا کلمه خداحافظ که میشنوی..بای بای میکنی..

پوشکتو که باز میکنم ..میگی:اوف..اوف..آخه چند وقت پیش پاهات سوخته بود..هر وقت که بازت

میکردم..میگفتم:اوف شدی..تو هم یادت مونده شیطون بلا..

یه دفه خوردی زمین..دستات پوست مال شد..از اون موقع ...همش دستاتو میاری

جلو..میگی:اوففف..تابوس کنم دستاتو..منم که از خدامه..چندین و چند بوسه نثار دستای بهشتیت

میکنم..

خونه آقا جون..ما خواب بودیم..تو از خواب بیدار شدی..چون پی پی کرده بودی..پوشکتو برداشتی..دادی

به مامانی..به پوشک پات اشاره میکردی..یعنی عوضم کن..الهی که من فدای این فهمیدگیت بشم

عسل بانو..

چند وقتیه که یه چیزای نامفهومی به شکل جمله میگی..عاشقشمممممم..

یه لباس یا روسری یا پارچه قشنگ که میبینی..مهم مال خودت نباشه..میندازی دور گردنت..واسه خودت

دست میزنی و مرقصی عروسک ناز نازی من..

یه کاری که انجام میدی..واسه خودت دست میزنی..من و بابایی هم که تند تند قربون صدقت میشیم..

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فاطمه
7 شهریور 91 12:35
سلام مریم خانم گل و دوست داشتنی.... من عاشق فرشته ی کوچولوتم انقدر که یه شبم توخوابم دیدم نازگلتو.....دیدمش خودخودش بود بااون چشای خوشگلش نگام میکرد واومد تو بغلم.... من شدیدا عاشق نی نی ام درحدی که مثل شما فکر نداشتنش دیوونم میکنه.... درضمن من 16سالمه ومیرم سوم تجربی.مواظب فرشتت بی نهایت باش وازینکه مامان خوبی هستی براش ممنونم.برام خییییییییییلی دعاکن

فدات بشم عزیزم.ممنون از اینهمه لطفی که به عروسک من داری..واست بهترینا رو از خدا میخوام..اول قبول شدنت تو یه رشته خوب..بعد یه همسر لایق..بعدم یه نی نی ناز مثل خودت
مامان آراز
11 شهریور 91 0:37
عزیییز من کجاییعروسک دلم برات یه ذره شده
سمیرا
12 شهریور 91 2:35
ای جونم شیرینننننننننننننننننننن عسل ناناززززززززززززززززززززززز بووووووووووووووووووس برا دستای خوشگلت که به مامان کمک میکنی
صدف
18 شهریور 91 13:09
ای جونم زیبا خانم ، اون دستهای خوشملت رو بده منم بوسشون کنم . عروسکی به خدا