ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

موچ...

1391/5/16 0:19
492 بازدید
اشتراک گذاری

این موچ همون بوس بدون صدای دخمل نمکیه منه که تازگیا صدادار شده!!

نشستیم داریم با هم بازی میکنیم ..یه دفه صدای  موچچچچچچچ...ای جونم..مامان فدات بشه که انقده

مهربونی..

تازگیا جای نافتم یاد گرفتی..خخخخخخخخ

اوه اوه عاشق رژ و لاک و وسایل آرایشی هستی..همین که من میرم سراغ میز آرایش تو هم

میای..همش

اشاره میکنی به رژا که بدم دستت..چند دفه هم همه جا رو رژ مالی کردی..

بهت میگم خوشگلم کن..هر چی که دستت باشه میمالی به لبام..به گونه هام..موهامو شونه

میکنی..خلاصه من با شما برنامه ها دارم فدات شم..

میوه یا غذا که میبینی..یا بهت میگم بریم به به بخوریم..سرتو تکون میدی و دهنتو مزه مزه میکنی..یعنی

به به !!آخ بخورمت من خانوم طلا!!

چهاردست و پا دنبالت میکنم..هام هام بخورمت..بدو بدو از دستم فرار میکنی..

وقتی بابایی دنبالت میکنه.. به آغوش من پناه میاری..و منو دیوونه میکنی با این کارت..دلم میخواد

همیشه از همه جا به آغوش من پناه بیاری مامان..آغوشم همیشه واست بازه نازگلکم..

بوس میفرستی اونم از راه دور و صدا دار..!!!

وقتی یه کار اشتباه انجام میدی خودت سرتو تکون میدی و نوچ نوچ میکنی عسل بانوی من!!

موبایلو میاری ..میدی دستمون..واست آهنگ فیتیلیه رو میزاریم..تو هم میچرخی و میرقصی..

با هم الکی و دولکی بازی میکنیم..خیلییی دوست داری..فدای اون پاهای کوچولوت بشم که بشین پاشو میکنی..

تو گوشت آروم میگم :ستایشم دوستت دارم!..حالا نوبت توست..سرتو میاری جلو..توگوشم میگی:هیش

هیش هیش..!!و صدای نفسای زندگی بخشت تک تک سلولهامو به وجد میاره..خواستنی ترین دختر دنیا

عاشقونه میخوامت!!تا دنیا دنیاست به وجودت میبالم..

من از تو صفا .. صمیمیت .. صادقانه زیستن .. بی منت دوست داشتن.. بی توقع بودن ...رو می آموزم..

همیشه فکر میکنم چقد روزای عمرم که بدون تو بودم هدر شده..

خدای مهربونم ازت میخوام تا همیشه مواظب گل زندگیمون باشی..هیچ وقت به حال خودش نزارش..

خدایا ازت میخوام تو تربیت دردونم کمکم کنی تا بهترینو به جامعه تحویل بدم..همینطور که تو بهترینو به ما دادی..

ستایشم ازت میخوام که همیشه مقل الان بهترین باشی..

نمیگم واسم مهم نیست که تو بهترین رشته موفقیت کسب کنی..ولی مهمتر از اون واسه من اینه که

صالح باشی..مثل الان یه فرشته پاک باشی..

خدایا مادرانه و عاجزانه ازت میخوام که همیشه یارش باشی..

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

دخملی
15 مرداد 91 13:25
دور جای نافت بشم که میدونم چه بامزه انگشت میکنی توش
صدف
15 مرداد 91 13:59
ای جووووووووووونم خانم زیبارو ، میشه خواهش کنم منم مثل خودتون خوشمل کنین؟ اجازه بدین یه موچتون بکنم
بابای کامی
19 مرداد 91 15:19
می ترسم آخرش با این تعریفا یه روز بیام بدزدمش! نمیگی با این تعریفات دل ما آب میشه بی انصاف؟
مامان آندیا
27 مرداد 91 2:43
ماشالا به این دختر باهوش
سوسن(مامان پرنسس باران)
29 مرداد 91 17:26
دلم برات تنگ شده ستایش... دیگه باید بیاییم اینجا ازتون خبر بگیریم... مامان تنبلت دیگه سر به کلوب نمیزنه... مثل همیشه خیلی جیگری...دوستت دارم عروسکم..
مامان آندیا
30 مرداد 91 0:24
ما آپیم عزیزم