ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

تولد رویای همیشگی..

1391/3/30 20:59
651 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه آرزو داشتم مادر باشم..

مادر یه دختر بچه ناز و مهربون..

فکر اینکه نازا باشم و نتونم مادر بشم دیوونم میکرد..

همیشه فکر میکردم اگه مادر نشم دیگه نمیتونم زندگی کنم..

و...

به همین خاطر دو ماه بعد از عروسیمون تو اومدی تو وجودم..

چه روز قشنگی بود...روز تولد امام رضا که فهمیدم تو هستی..

نابترین هدیه ای که میتونستم از مولامون بگیرم..

اون روز صبح تا ظهر گریه کردم..گریه شوق..گریه دلتنگی برای حرم با صفاش..برای هدیه قشنگش..

ولی اصلا باورم نمیشد..همش فکر میکرم خوابم..یه رویای شیرین که دلم نمیخواست هیچ وقت از خواب

بیدار شم..

ودر چنین روزی  که وجود ظریفت رو گذاشتن تو آغوشم و من لمس کردم صورت ماهت رو باورم

شد که اون نه ماه عاشقانه رویا نبود..همیشه حقیقت بود ..یه حقیقت عسلی برعکس همه که میگن

حقیقت همیشه تلخه ولی حقیقت  شیرینه .شیرین تر از عسل..

حقیقت اینکه من مادرم و تو دختر پاک من..

حقیقت اینه که یکسال و4ساعت و 34 و دقیقه و 54ثانیه اس که با وجود نازت تجربه میکنم حس مادری

غیر قابل توصیفم رو..

یکساله که باتو نفس میکشم..با تو میخوابم..با تو بیدار میشم..با تو غذا میخورم..با تو گریه میکنم..باتو

میخندم..با تو بیمار میشم..با تو درد میکشم..با تو سرحال میشم..باتو کودک میشم..

ازت ممنونم که منو دوباره به روزای خوش بچگیم میبری وقتی ازم می خوای باهات بازی کنم..

چند روزه که همه فکرو ذکر من تو پارساله..تو این روزا..

همش میگم پارسال این موقع..

ازدیشب ساعت10 به یاد بیمارستان و درداو هم اتاقیاو تو که آخرین ساعتای جنینیت بود ,هستم..

وساعت 8:25دقیقه صبح..خدای من..چه حالی داشتم..باورت نمیشه..ساعت 8:30 بیدار شدم و غرق در

بوست کردم..نیگات  کردم و اشک ریختم..نه مامان ناراحت نبودم..دلم هوای پارسالو کرد..

پارسال اون موقع تازه به دنیای ما اومده بودی و گریه میکردی فدات شم..ولی امسال با خیلی از چیزای

این دنیا آشنا شدی..

تو هنوزم شیر خواریه منی..هنوز دهنت بوی خوش شیر میده..هنوز پوشکتو خیس میکنی..هنوز به من

وابسته ای..هنوز جز تو بغل من هیچ جا خوابت نمیبره..هنوز بعضی وقتا شیر برمیگردونی و منو دیوونه

میکنی..(آخه من عاشق شیر برگردوندنت بودم)...حتی یه لباستو که رو شیر برگردونده بودیو نشستم و

واست نگه داشتم تا برای همیشه بوی نابش واسم حفظ بشه..

امروز سالگرد عاشقی من و تو بابایه..

اره بابای مهربون و  بی مثالت که تو این یه سال از هیچی واست کم نذاشته..

زیبای کوچکم بیشتر از همیشه دوستت دارم ..

الان که اینجا نشستم تو روی میز کامپیوتری و داری سعی میکنی که کفشدوزک  چوبیو بچسبونی رو

مانیتور زرنگ خانوم..

پارسال این موقع فقط شیر میخوردیو می خوابیدی..

خوشحالم که تو این یه سال انقد پیشرفت داشتی..

خدا رو شکر برای این یکسال که هوامونو داشت..که هواتو داشت..

خدا رو شکر به خاطر همه خاطرات شیرین..

خداروشکر برای اینهمه عاشقی و احساس ناب مادری..

خداروشکر برای این دختر سالم و با هوش و زیبا و انشالله صالح..

خداروشکر برای همه خوبیها که چز خوبی نیافریده..

گریه امونم نمیده..دلم برای روزای گذشته تنگه..

دلم برای روزای آینده تنگه..

دلم برای وقتی که عروس بشی و از پیشم بری تنگه..

دلم برای روزای گذشته خوشه..

دلم برای روزای آینده و خاطرات شیرین با تو بودن خوشه..

دلم برای آینده قشنگت خوشه بهترینم..

تو شدی هدف زندگی ما..خدایا شکرت..

تو این روز قشنگ و با این حال قشنگم ,با بغض و خوشحالی دعا میکنم ..

برای همه اونایی که آرزوی مادر شدن دارن .خدایا به حق آقا امام رضا دامنشونو سبز کن..

برای همه بچه هایی که خدای نکرده مشکل دارن .بزودی صحیح و سلامت بشن..

برای همه پدر و مادرا که سایه مهربونشون رو سر بچه ها باشه..که بچه ها بدون پدر و مادر هیچی ندارن.

و از همه مهمتر دعا میکنم برای سلامتی آقا امان زمان و تعجیل در ظهورش..آمین یا رب العالمین

فرشته پاک آسمونی ,رویای قشنگ حقیقی ,دختر دردونه من تولدت مبارک!

تو روز تولدت ماه آسمون از خجالت رخ ننمود..

چون یه ماه مثل تو به این دنیا اومده بود..

در روز تولد تو آسمان هم از شوق حضورت میگرید و مرا همراهی میکند باران بهاریم!(بعد از چند وقت داره

بارون میاد به برکت وجود دردونم)

با تمام وجود و احساسم عاشقتم و دوستت دارم..

وای خدای من,امروز,روز تولد تو این کلیپ و دیدم و مو به بدنم راست شد از قدرت خدا و کلی گریه کردم:

http://www.ohdae-soo.com/film1/index.html

از وبلاگ گلی از بهشت گرفتم با اجازشون اینم آدرسش

http://www.goli_az_behesht.niniweblog.com/p1.php

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان الی
30 خرداد 91 13:52
سلام مریم خانوم خوبی چقدر حرفهای تو برام آشناست چقدر خوب این حس رو درک می کنم و چقدر خوشحالم که مادر شدم تولد گلت مبارک ایشا که تمام لحظه هات شیرین باشه و به ثمر رسیدن ستایشت رو ببینی
صدف
30 خرداد 91 14:01
تولد ، تولد ، تولد ستایش جونم مبارک . عزیز دلم قربون اون صورت دوست داشتنیت برم تولدت مبارک مریم جون انشالا همیشه سالم و سلامت باشی و با این احساس ناب مادریت عاشقی کنی . هزار تا بوس برای تو نازنین
سمانه(مامان محمدرهام)
30 خرداد 91 16:01
وای مریم جون اشک منم در آوردی.حرفهای ناب مادرانه.حس قشنگ عاشقانه وتولد بچه.همشون قشنگ وخاطره انگیزن .حس مشترک همه مادرها. سالروز مادر شدنت مبارک عزیزم
مامان آیدین
30 خرداد 91 20:11
سلام مامان عروسک جون خیلی با احساس نوشتی گلم تبریک
محدثه
30 خرداد 91 21:54
تولد تولد عشق من تولدت مبارکسلام با تبادل لینک موافقید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به وب امیرطاهای ماهم سربزنید.
مامان سونیا
31 خرداد 91 9:32
.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,* ,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0 ,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_ ,,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},* ,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0 ,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_ ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ,,,,,,,,{_____________”_________}
محدثه
31 خرداد 91 23:31
سلام خاله جونم با افتخار لینکتون کردم شما هم اگه خواستید منو لینک کنید
سمانه مامان پارسا جون
1 تیر 91 1:31
دخملتون خیلی نازه زنده باشه
سوسن(مامان پرنسس باران)
1 تیر 91 12:14
تولدت مبارک 1 ساله نازنین.. همیشه زنده باشی.. خوش به حالت که همچین مامان با احساسی داری...
مامانی درسا
1 تیر 91 15:22
بازم تولدت مبارک عروسک ..... انشاالله 120 ساله شی ...... متنت خیلی قشنگ بود مامانی
علیرضا
5 تیر 91 16:43
ملاصدرا می گوید: خداوند بی نهایت است و لامکان و بی زمان اما به قدر فهم تو کوچک می شود و به قدر نیاز تو فرود می آید و به قدر آرزوی تو گسترده می شود و به قدر ایمان تو کارگشا می شود یتیمان را پدر می شود و مادر محتاجان برادری را برادر می شود عقیمان را طفل می شود ناامیدان را امید می شود گمگشتگان را راه می شود در تاریکی ماندگان را نور می شود رزمندگان را شمشیر می شود پیران را عصا می شود محتاجان به عشق را عشق می شود خداوند همه چیز می شود همه کس را... به شرط اعتقاد به شرط پاکی دل به شرط طهارت روح به شرط پرهیز از معامله با ابلیس بشویید قلب هایتان را از هر احساس ناروا و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف و زبان هایتان را از هر گفتار ناپاک و دست هایتان را از هر آلودگی در بازار و بپرهیزید از ناجوانمردی ها، ناراستی ها، نامردمی ها... چنین کنید تا ببینید چگونه بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان می نشیند در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان می کند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز می خواند مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمیشود؟؟؟ "آیا خدا برای بنده خویش کافی نیست؟
هدی مامان مبین
21 تیر 91 19:11
عالی بود....عالی... مثل ستایش....ببوسش