ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

عکسهای 11 ماهگی نفسم...

1391/2/31 19:56
578 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل مظلومم..

 

بفرمایید میوه..!!

ستایش و دوستش ریحانه..

ای بابا اینا چقد عکس میگیرن؟؟؟؟؟

چه چاقاله ای خوردیم امروز..!!

هی روزگار!!!!!!

نترس مامانی اون بچه ها با تو کار ندارن!قربون اون لبات بشم!

آخ جون بابایی اومد..

آب بازی کنار جوی آب..

وایییییی چه آب سردی!

توروخدا فقط ژستشو نیگا!!

این چیه بهم آویزونه؟!!

وایستا ببینم اینجا چی داره..

این دیگه چیه ؟چه سفته؟؟؟؟؟

پا شم برم بابا!از کاروزندگی افتادم!!!همون خاکای باغچه بهتر بود؟؟

مامانی عجب کفشای جوادی داری ها!!!!!!!!!

مامان:تعجب

حالا ناراحت نشو مامان .شوخی کردم بخندیم!هههههههههه

موهامو شونه کنم مامانی ببینه بلدم!

آخ قربون اون قدوبالات بشم عروسک من!!!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان امير حسين
30 اردیبهشت 91 23:58
سلام
ماشا الله چه دخمل نازيه خدا حفظش كنه به ما هم سري بزنيد

مامان آراز
31 اردیبهشت 91 14:01
عزییییییییییییز من 11 ماهگیت مبارک-عروسکم ایشالا که خانم خانم شی
مونایی
31 اردیبهشت 91 19:45
هزار ماشالله .
صدف
1 خرداد 91 1:50
آخ که چقدر تو نازی ، آخ که چه لباسهای قشنگی ، آخ که چقدر خوردنی هستی ، آخ که اگر من ببینمت درسته میخورمت
مامانی طهورا
7 خرداد 91 18:53
خییییییییییییییییلی خندیدم خانمی اونجا که نوشته بودی پاشم برم از کار و زندگی افتادم خیلی بامزه بود
مامان مريم
13 خرداد 91 7:52
خدا برات نگه داره انشاءالله
بابای کامی
4 مرداد 91 17:26
البته ما سید ها چشممون شور نیست ولی باور کن انقد بهت حسودیم شد که میترسم ستایش رو چشم بزنم!پاشو براش اسپند دود کن و یه آیت الکرسی هم براش بخون. جدا اگه دستم بهش برسه میخورمش!!!!!