ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

لی لی.. ببعی...

1391/2/17 14:23
323 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان داشتم واست شعر ببعی میگه بع بع رو میخوندم.

من گفتم :"ببعی میگه :"

یه دفه تو گفتی:"ب"(با فتحه)

من با ذوق فراوون:"دنبه داری؟"

تو با خنده:"ن"(با فتحه)

و من بازم غرق در بوست کردم نفس

و بارها و بارها تکرار شد...

دختر کوچولوی زرنگم چطوری بگم عاشقتم؟نمیتونم عشقم رو بهت توصیف کنم مامان!

10 ماه و15 روزگی

و چند وقت پیشا من باهات لی لی لی لی حوضک بازی میکردم.اینطوری:با انگشتم کف دستت می

چرخوندم و می گفتم:"لی لی لی حوضک.گنجشکه اومد آب بخوره افتاد تو حوضک!"

خیلی دوست داری این بازیو.

اون روز قشنگ که دستم باز بود و تو, تو بغلم بودی دیدم داری با انگشتت کف د ستمو لمس میکنی.خدای

من !داشتی واسم لی لی لی لی حوضک می خوندی!

آخه من چی بگم که تو انقد باهوشی مامان جون.

من تنها فدای تک تک اعضا و جوارحت و اون انگشتای ظریفت نفسم

10 ماه و 5 روزگی مشهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آیدین
18 اردیبهشت 91 2:28
سلام عزیزم قربون حرفیدنت برم نفسی بووووووووووووس
مامان مهدیسا
19 اردیبهشت 91 0:00
سلام خیلی وبلاگتون جذابه دختر منم الان 9 ماه و نیمشه تازه یاد گرفته شعر بع بعی میگه بع بع رو همراه من بع بع میگه منم اولین بار کلی ذوق کردم به وب دختری منم سر بزنیدخوشحال می شیم
مامان مهدیسا
19 اردیبهشت 91 0:04
دوباره سلام ستایش خانوم خاله جون نوشتی 10 ماه و 5 روز مشهد مشهدی هستی آخه ما هم خونمون مشهده دوست دارم با یک همشهری دوست بشم
الیسا
19 اردیبهشت 91 8:39
چند وقت می شد نیومده بودم اینجا چقدر مطلب گذاشتی ... همه رو خوندم .... همه چیز عالی ... راستی یه مرحبـــــــــــا به این دختر باهوش و خوشگل!