ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

پاهای کوچولو...

1391/2/17 14:10
361 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه ای بود ایستادنت.

کم کم شد چند ثانیه

ولی نمی دونم چی شد که می ترسیدی بایستی و زود مینشستی..

اما حالا دوباره می ایستی و امروز برای 20 ثانیه با فاصله نیم متری از من و بابا ایستادی..

و دوباره و دوباره و....

آره دخترک قوی من. روی اون پاهای کوچولو ولی قویت ایستادی.پاهایی که از همون بدو تولد قشنگ رو

زمین میایستاد و با کمک ما!

اما حالا بدون کمک ماو با تکیه بر خدا!

وحتی یه قدم کوچولو به سمت جلو.

البته که حتی وقتی فقط یه دستتو میگیرم قشنگ راه میری ولی خیلی می ترسی که تنها راه بری.

آرزو میکنم که با تکیه بر خدا در همه مراحل زندگیت در راه راست روی پاهای خودت بایستی و هیچ وقته

هیچ وقت محتاج خلق نشی دخترک بهاری من!

بازم مثل همیشه "خدایا بی نهایت شکرت"

 

اولین مرحله ایستادن 9ماهگی و دومین مرحله 10 ماه و 11 روزگی.

عاشقتم حبه نباتم......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آراز
16 اردیبهشت 91 12:56
باریکلا به گل دختر بزرگ شدی-خانم شدی دیگه میتونی رو پاهات بایستی ایشالال بدو بدو هم میکنی بووووووووس
مامان اندیا
16 اردیبهشت 91 13:56
ای جانم هزار ماشالا به این عروسک که دیگه بزرگ شده و میتونه رو پاهاش بایسته
مامان آیدین
17 اردیبهشت 91 14:40
الهی قربون ایستادنت بشم من عزیزم بالیدنت مبارک
شادي
18 اردیبهشت 91 1:37
عزيــز دلم... هزار ماشالله به تو
صدف
19 اردیبهشت 91 0:08
هزار مشالا به این زیباروی کوشولو میگما ستایش جونم چرا لختی؟ آخ که اگر من اونجا بودم دیگه الان ستایش تموم شده بود چون من میخوردمش