ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

تولد من..

1391/2/12 15:55
503 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سالگرد تولد مامان که یه دخمل خوشکل تو بغلشه و با چشای نازش به مامان تبریک میگه!

الهی که من فدای اون دستای کوچولوت بشم ستایش!

البته پارسالم بودی.تازه پارسال که بهم نزدیکتر بودی .چون تو وجودم بودی و با من نفس میکشیدی عمر مادر!

امسال خیلی حسم تو روز تولدم قشنگتره و قدر مامانمو بیشتر میدونم چون حس مادریو درک میکنم و با تمام

وجودم احساسش میکنم.

امسال منم مادر شدم.خدا کنه مادر خوبی واسه تو فرشته خدا باشم.

امسال میفهمم که هدف از بوجود آومدن من ,بودن توئه.من اومدم که مادری کنم برای گل همیشه بهارم.

خدایا به خاطر این نعمت قشنگت ممنونم.

در روز تولدم آرزو میکنم که هر زنی که آرزوی مادر شدن داره به زودی صاحب یه نی نی سالم بشه!

تولدم مبارک!!!!!!!!!!!!نیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان اندیا
13 اردیبهشت 91 0:26
سلام مامان ناز ستایش خانم تولدت مبارک ایشالا 120 سالگی عزیزم
سانی
13 اردیبهشت 91 12:00
تولدت مبارک آدم وقتی خودش مادر میشه تازه متوجه میشه مادرها چه زحمتی واسه بزرگ کردن بچه شون میکشن. خدا قوت ان شاله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین
هدی مامان مبین
13 اردیبهشت 91 15:30
تولدت مبارککککککک خیلی قشنگ گفتی.... آمین برای دعای مهربونت....
صدف
15 اردیبهشت 91 14:12
تولدت مبارک مادر مهربون . مطمئن باش که بهترین مادری برای گل همیشه بهارت. آمین آمین آمین برای دعای زیبات