ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

مروارید...

1391/2/13 17:53
500 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از این همه بیماری کشیدن مروارید کوچولوی ستایشم در صدف دهانش رخ نمود!

الهی که مادر فدای اون دندون کوچولوت بشه ستایش!

روز سه شنبه 5 اردیبهشت 1390 خونه مامانی.(10 ماه و 5 روزگی.ساعت 16:05)

ناخونمو گرفتی بردی سمت دهن نازت.وقتی انگشتمو تو دهنت کردم یه چیز تیز احساس کردم.اول فکر

کردم اشتباه میکنم دوباره روش دست کشیدم.آره,درست حدس زده بودم.اندازه یه سر سوزن از لثه های

صورتیت زده بود بیرون .

عکسها در ادامه مطلب..

همون موقع موبایلمو برداشتم و به همه پیامک زدم و همه بهت تبریک گفتن خانوم طلا.

چند روز بود خیلی بی تابی میکردی پس به خاطر همین بود نفس مادر!

خدارو شکر !

ولی هنوز تا کامل در بیاد درد داری .الهی بمیرم من!

خدا کنه زود همش در بیاد خیلی دندونای محکمی داری مامان.

منم همش کارم دعا کردنه که زود راحت بشی

واست یه جشن کوچولو هم گرفتیم که عکساشو میزارم.ببخش مامان بی سلیقتو جیگرگوشم!

بابایی هم تا فهمید که مروارید قشنگت در اومده واست کادو یه ماشین شارژی خوشگل خرید.قربون این

بابای مهربون و باصفا!قدرشو بدون مامان!

اگه دقت کنین دندونش دیده میشه.سمت راست کنار مسواک ولی خیلی ریزه.اندازه سر سوزن!!

 

 

اینم هدیه بابایی نازت..

اینم ژستای دخترم با هدیه قشنگش..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الیسا
12 اردیبهشت 91 7:52
عروسک خاله مبارک ... راستی کادو هاتم خیلی قشنگن ...مبارکت باشه ...دوستت دارم ... همیشه در پنااه خدا ...
mansureh
12 اردیبهشت 91 12:49
ستایش جان مبارک باشه دندون درآوردنت
مامان اندیا
13 اردیبهشت 91 0:29
خاله جان مبارک باشه مروارید قشنگت دست بابای درد نکنه با این کادوی خوشگلش
صدف
13 اردیبهشت 91 1:51
عزیز دلم دندون موشیت مبارک . قربونت برم
مامان آیدین
13 اردیبهشت 91 14:44
سلام عزیزم مبارکا باشه مرواریدای خشگل داری مسواک یادت نره گلم تا بتونی همیشه کباب بخوری عزیزم