ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

اولین بهار مسافر بهاری من

1390/12/28 13:23
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون.امروز 28 اسفنده و فقط 1 روز دیگه به سال نو مونده و چون ما داریم بعد از ظهر میریم و نمیتونم واست بنویسم گفتم فعلا یه چیزی بنویسم تا بعد که جشن 9 ماهگیتو که شب عیده خونه مامان گلی گرفتیم بیام عکساتو بذارم گل همیشه بهارم.تازشم حال مامان امروز اصلا خوب نیست چون مسموم شده از صبح بابایی مرخصی گرفتن مارو بردن دکتر و بهم سرم وصل شد الانم فقط به خاطر تو اومدم پشت سیستم.هم بابایی نازت و هم تو دخمل طلا رو خیلییییییییی دوست دارم و عیدتون پیشاپیش مبارک عشقای من!!! بوس به روی ماه هردوتون!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی درسا
28 اسفند 90 19:32
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»! دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
مامان علی مرتضی
29 اسفند 90 0:54
سلام عزیزم چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون» عید شما وخونواده ی محترمون مبارک
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
2 فروردین 91 23:08
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد سال نـو مبارک
جغله کوچولو
4 فروردین 91 15:04
با سلام ببخشید.. مدتی بود که نتونستم بیام .... سال نوبر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه ... امیدوارم در سال جدید به تمام آرزوهاتون برسید سلامت و پیروز باشید ...
فاطمه
10 فروردین 91 16:19
سلام خانوم مريم. عاشق ستايشت شدم چقد دخملت ماهه ايشالله زير سايه ي امام زمان و مامان باباي گلش صدهها سال زندگي كنه حتمآ براي ستايش عسلي فراوون اسفند دودكن از طرف من ببوسش. خوش ب حال ستايش با اين مامان نازش. زودتر عكسهاي جديدشو بذار دلم براش يه ذره شده
مامانی درسا
11 فروردین 91 2:03
مامانی هنوز با گل دخترم مسافرتید . انشاالله بعد از تعطیلات به سلامت برگردین و خبرای جدید همراه با عکسای خوشگلش رو برامون بذارین .