ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

سخت ترین روزای من و تو..

1392/1/21 18:36
479 بازدید
اشتراک گذاری

میای بغلم..دستتو میزاری رو سینم..میگی جی جی اَه اَه..دلم میلرزه..دوباره بغض..دوباره بوس باران

کردن تو..

خیلی این روزا واسم سخته..آخه دارم از شیر میگیرمت..تو زندگیم هیچ مرحله ای به این سختی نبوده

واسم..

چند روزه که همش بغض دارم..دلم واست کبابه..

دو سه هفته قبل از عید شروع کردم به کم کردن وعده های شیرت..موفق شده بودم تا ساعت 4 بعد از

ظهر بهت شیر ندم..خیلی خوب بود..ولی..

عید که رفتیم مسافرت تو خیلی وابسته شدی..دیگه از غذا افتاده بودی..وقتی برگشتیم مادر جون گفتن

از شیر بگیرش..خیلی ضعیف شده بچه..مجبور شدم عشق مامان..مجبور شدم یه دفه بگیرمت از

شیر..اون روز از صبح تا شب شیر نخوردی..تقریبا یه ساعت بهانه گیری کردی..ولی بعد خوب شدی..

شب وقت خواب بهت شیر دادم..روز بعد خوب بودی کنار اومده بودی..شب دوباره بهت شیر دادم..

روز بعد بازم بهانه گیری کردی..دیگه تصمیم گرفتم تا وقتی بیداری بهت شیر ندم..فقط وقتی که خوابی..

و این شده که تو الان 48 ساعته که نه تو خواب و نه تو بیداری اصلا شیر نخوردی..

موقع خواب میای پیشم میگی جی جی اوفه..و میری..

تورو خدا این کارو با دل من نکن ستایش..

باور کن از روزی که شیر نمیخوری اشتهات خیلی خوب شده..

و تنها دلخوشی من همینه..

من دلم تنگ شده واسه جی جی خوردنت..واسه حالت لبات وقتی جی جی میخوردی..واسه اون نگاه

معصومت که ذل میزدی تو چشام و سر شار از قدر دانی بود..

خدایا کمکم کن..خیلی سخته..

این روزا درد سینه ام باعث میشه یه لحظه از این دوره ی سخت زندگیم غافل نشم..

تو چرا انقد زود بزرگ شدی نفس مامان؟؟

همیشه از این مرحله میترسیدم..همش یاد روز اولی میوفتم که بهت شیر دادم..

اشک و گریه اومنم نمیده نفسم..چه کنم؟

این روزا بیشتر از همیشه بغلت میگیرم..بیشتر از همیشه بوسه بارونت میکنم..

این فهمیدگی تو..بیشتر عذابم میده..

یکی دوبار اومدم دیدم خودت متکا گذاشتی و روش خوابیدی..واییییی..داغون میشدم ستایش..

تویی که اصلا بدون جی جی نمیخوابیدی..

خدایا خودت حافظ برگ گلم باش..

خدایا به من و عروسک صبورم نیرو بده که بتونیم تحمل کنیم..مخصوصا به ستایشم..

خدا رو شکر واسه داشتنت..واسه بودنت..واسه صبوری و فهمیدگیت ..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)