ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

چیه؟؟

1391/12/20 2:34
570 بازدید
اشتراک گذاری

کنجکاوی کودکانت به سوال کردن رسیده نفسم..

بازی این روزای ما شده پرسش و پاسخ..

به همه چی اشاره میکنی و میپرسی چیه؟ و من مشتاقانه جواب میدم..

مثلا به مبل اشاره میکنی میگی چیه؟میگم: مبل..میگی: ها..

به میز اشاره میکنی ..چیه..میگم: میز ...میگی : آرههههه..منظورت اینه که درست گفتی مامانی..الهی

قربونت بشم که منو مورد آزمایش قرار میدی عروسک دوست داشتنی من..

وقتی من جلوی سیستمم ..میای موسو میگیری و باهاش کار میکنی..همه دکمه های صفحه کلیدو میزنی و

به مانیتور نگاه میکنی که ببینی چه تغییری میکنه زرنگ خانوم من..

عروسکاتو رو پات میزاری و تکون میدی..میبریشون پارک تاب تاب و سرسره..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

صدف
23 اسفند 91 0:39
عزیز دلم قربون کنجکاویهات برم خاله . مریم آراد هم مرتب به همه چیز اشاره میکنه و میگه چی؟ چی؟ چی؟ ههههههههههههه خدا حفظشون کنه .