ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

20!!!!!

1391/12/20 2:28
459 بازدید
اشتراک گذاری

و بازم یه ماه دیگه...

نه به همین سادگی..با کلی دلبری و شیرینی عسل بانو..

20 ماه!!!!نه باورش سخته...به همین زودی شدی 20 ماهه..

عزیزتر ازجونم دیروز رفته بودی کنار منحنی قد..شدی 86..به یاد روزای اول تولدت افتادم..51 سانت

بودی..وقتی رو منحنی نیگاه کردم..دلم ریخت..اصلا باورم نمیشد که تو انقد کوچیک بودی..خدای من

قدرتتوشکر..

بهت گفتم ستایش تو انقدی بودی..کوچولو..با اون لبای قشنگت خندیدی و گفتی: توتولو!!!!!؟؟؟

آره مامان کوچولو..خیلی کوچولو..ولی حالا خانوم شدی..

کارایی میکنی از سنت بزرگتر..

وقتی صدام میزنی و میگی :مامان مَیَم (مامان مریم) دلم میخواد بمیرم واست..

خیلی شیرینه این لحن صدا زدنت فرشته کوچولو..به باباییم میگی : بابا جَت (بابا حجت)

شبا که میخوای بخوابی میری دراز میکشی و میگی : مَیَم جون بدو جی جی!!!!!و من بال در میارم تا

میرسم به تو..

گوشی تلفن خودتو برمیداری..ایو ..بابا ناز ..ها!ها!..بابای..(الو..بابا ناز..ها!ها!..بای بای)..ای

خدااا..عاشق این مکالمتم..دلم میخواد قورتت بدم وقتی اینجوری حرف میزنی نفسم...

وقتی بابا از اداره میاد ..میدوی جلوی در..با خنده میگی : یَیاااام (سلام)..بابا یَیام..بعدشم میپری بغل

بابایی و میبوسیش..مطمئنم  همه ی خستگی کار بابایی از تنش میره با وجود دختر نازش..

واسم قصه میگی..قصه ی شنگول و منگول..کیه کیه در بِتیه؟ (کیه کیه در میزنه؟)..آقا دُردِه (آقا

گرگه)..منم منم مامانتیون (منم منم مامانتون)..آخ که من قربون اون زبون شیرینت بشم..

یه دفه میای میچسبی به گردنم..عزیزم میکنی ..بوسم میکنی..نازم میکنی..مهربون عروسک من..

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

صدف
12 اسفند 91 0:58
20 ماهگیت مبارک خاله جون میگما خوب بلدی دلِ بابا ، مامان رو بَبِری هــــــــــــــــــــــا بوس بوس هزار تا بوس به روی ماهت عروسک
مامان آراز
17 اسفند 91 23:52
خانم شدنت مبارک ایشالا 20 ساله و 120 ساله بشی عروسک به این مامانت بگو دلمون برات یه ذره شده