ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

دعا..

1390/9/7 13:59
441 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دردونه ی من

تا امروز 7ماه  است که هم نفسیم...وچه لذتی دارد یکی بودن با ثمره عشق و وجودم

امروز میخواهم باهم دعا کنیم...برای همه...اخرین روز سال۸۹

برای سلامتی امام زمان و ظهورشون انشالا که نگهدارت باشه

سلامتی وطول عمرو روزی بابرکت برای همه کسایی که دوسشون داریم و دوستمون دارن مخصوصا مامانی و باباجون که خیلی برامون زحمت کشیدن قربونشون برم

برای خوشبختی و عاقبت بخیر شدن همه دختر وپسرها مخصوصا عمه ها و خاله ها..عموها و دایی ها

برای خوشبختی خانواده ۳نفریمان من و تو و بابایی

برای براورده شدنه همه ارزوی کسایی که بهم التماس دعا گفتن

ومن

برای تو دعا میکنم...تویی که خلاصه تمام زیباییها و مهر و لطف خدایی برای ما...

برای لبخندزیبایت...برای سلامتیت...برای عاقبت بخیریت...برای صالح بودنت...برای...واین بزرگترین ارزوی ما(من و بابایی)

هرچی ارزوی خوبه مال تو عزیزکم

 

اولین عید (که تو دلم بودی)...

 

دخترم اولین عید ۳نفره هم گذشت و من بابایی برات بهترین ها رو ارزو کردیم

 

کوچکم تو خوبی ...ومن خرسند وشاکر از خوب بودن تو

همه منتظر امدنت هستند پرنسس کوچولوی من

40 سوره یاسین خواندم وبه انار دمیدم و برای صالح و سالم بودنت دعا کردم

و40 سوره یوسف به سیب سرخ خواندم برای خوش صورت و خوش سیرت شدنت خانوم کوچولوی من و....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهتاب
7 آذر 90 14:12
سلام عزیزممممم

امیدوارم خدا با مهربونی که داره یک نی نی سالم بهت بدهه

اگه دوست داشتی لینک ما رو بزار

www.ninicity.ir