ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

کمک تو..

1391/2/26 0:05
284 بازدید
اشتراک گذاری

چه حالی میده که دخمل طلا تو کارا به مامان کمک کنه !ای جونمممم

امروز که داشتم ظرفای داخل ماشین ظرفشویی رو بیرون میاوردم تو هم یکی یکی قاشقا رو به من

میدادی و من ازت تشکر می کردم.ذوق میکردی و یکی دیگه میدادی .

الهی بگردمت دختر زحمت کش مامان!خنده

بعداز سه روز تب, امروز ماشالله حالت بهتر بود خدا رو شکر.

نمیدونی چی به من گذشت؟

خونه مادر جون میرفتم تو اتاق گریه میکردم واست که کسی بینه.آخه خیلی بی حال میشدی نفسم.منم که اصلا طاقت دیدن این صحنه ها رو ندارم مظلوم من!ناراحت

ولی خدا رو شکر الان خیلی خوبی فدات بشم امید زندگی مادر!

10 ماه و 23روزگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آراز
26 اردیبهشت 91 1:01
ای قربون تو عروسک
هدی مامان مبین
26 اردیبهشت 91 10:55
وای حالتو درک میکنم....3روز تب...خیلی بده خداروشکر خوبه... الهی فدای دستای کوچولوش بشم... خصوصی برات گذاشتم.... لینک شدید با افتخار.....فکر میکردم لینکتون کردم....
مونایی
26 اردیبهشت 91 13:49
ای جووونم .
مامان اندیا
27 اردیبهشت 91 0:39
خدا رو شکر که حالش بهتر شده /قربون دخمری برم که به مامانی کمک میکنه الهی هیچوقت تب نکنی گلکم
الیسا
27 اردیبهشت 91 8:19
عزیزمی بخدا که می رفتی تهنایی گریه می کردی .... ننبینم اشکاتو ...نبینم !ان شاءالله همیشه سلامت باشه ستایش