ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

مادر یعنی...

1391/2/26 0:05
406 بازدید
اشتراک گذاری

مادر یعنی یه روح لطیف و دریایی..

مادر یعنی یه دل پر از اضطراب و دلهره..

مادر یعنی ذوق بزرگ شدن فرزند..

مادر یعنی خواستن همه خوبی ها برای ما..

مادر یعنی شب بیداری بدون منت و با لذت..

مادر یعنی تب فرزند=مرگ مادر..

مادر یعنی معنای واقعی و تمام عشق..

مادر یعنی تمام خوبیها یک جا..

مادر یعنی...

نمیتونم وصفت کنم مادرم

فقط میتونم بگم که همیشه دوستت دارم و داشتم و خواهم داشت..

میدونم به پای عشق تو به ما نمیرسه ولی از من بپذیر..

 به خاطر همه زحمتهایی که برام کشیدی سپاسگزارم ..

و از همه اذیت هایی که به تو روا داشتم. خدای ناکرده بی احترامی .یا گله ای واقعا ازت عذر خواهم..

حالا میفهمم که دل دریایی داشتی که همه بدیهای منو تحمل کردی و با مهربانی پاسخ گفتی..

عاشقتم مامانی!!!!

و اما دخترکم از تو هم بی نهایت ممنونم که مال منی..

که به دنیای من اومدی و اجازه دادی من مامانت بشم و طعم شیرین و بی نظیر مادری رو بچشم با تو

فرشته کوچولوی بی همتا..

برام دعا کن که مادر خوبی برات باشم ..

برات دعا می کنم که مادر خوبی برای بچه هات باشی..

عاشقتم ستایشم !!

هر چی دارم مال تو..

یه لبخند ملیحت مال من..

 10ماه و 21 روزگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آراز
26 اردیبهشت 91 1:02
روزت مباااااااااااااااااااارک
صدف
26 اردیبهشت 91 1:12
مریم عزیزم روزت مبارک خدا مادرت رو برات حفظ کنه و تو رو برای ستایش عزیزم . انشالا همیشه سلامت باشین
سمیرا
27 اردیبهشت 91 2:29
آخ آخ آخ من میمیرم برای دختر تو .چقدرررررررررررر نازه این خانوم خوشگله