ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

بده,بستون..

1391/2/28 0:35
804 بازدید
اشتراک گذاری

هر چیزی که به دستت میاد میگیری به سمت ما و و سرتو به سمت پایین تکون میدی .یعنی بگیرش

وقتی ازت میگیریم زود دستتو دراز میکنی میگی:"ته"(با کسره)  یعنی:"بده"

اگه خوراکی دستت باشه میاری به سمت دهنمون تا بخوریمش و وقتی که خوراکیت تموم میشه الکی

دست خالیتو میاری جلو و میگی:"اا"(با فتحه).یعنی بخور!!!!!!!!!

آخه من از زرنگی تو فلفلی چی بگم؟آخه تو از کجا میدونی که میشه ادای خوردن رو هم درآورد.وااااااای من

که تو کارای تو موندم.اصلا مخم نمیتونه درک کنه که تو انقد زرنگ و بلایی!

می خوام فدای تک تک این کارات بشم من همه زندگی مادر!

وقتی که همه وسایل دکوری جمع میشه به خاطر کنجکاویای تو , به قول قدیمیا حتی دسته هاونمونو باید

آویزون کنیم به میخ , تو دلم قند آب میشه همچین دختر زرنگ و سالمی دارم که انقد کنجکاوه.

وقتی روزی 10 بار خونه رو مرتب می کنم ولی آخرشم چند تیکه از اسباب بازیای تو تو خونه ریخته , قربون

صدقت میرم و می میرم واست ستایش.

من به همین کارای تو ,تو این شهر غریب دلخوشم.

بعضیا میگن چقد زود بچه دار شدین!آخه اونا نمیدونن که تو همه زندگی منی و من تو این روزای غریب اول

به خدا و بعدم به اخلاق خوب بابایی و وجود ناز تو فرشته کوچولو دل خوشم.

حضور تو واسمون همه چیزه.

همه دنیایی ستایشم!

بی تو هیچم!هیچ!

10 ماه و 16 روزگی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الیسا
19 اردیبهشت 91 8:41
دل خوشی هات تو هر جا که باشی برقرار مریم عزیزم ... خوش بحال ستایش با داشتن مادر صبوری چون تو ...
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 اردیبهشت 91 20:37
همیشه عاشق بمون مامان مهربون
مامان اندیا
20 اردیبهشت 91 14:04
مامان مهربون خدا این فرشته کوچولوتو برات نگه داره
مامان اندیا
23 اردیبهشت 91 1:11
مامان خانمی روزت مبارک
مامان آیدین
23 اردیبهشت 91 23:56
روز شما موجود زیبا .دوست داشتنی . حساس . عاقل.مدیر.مدبر.خلاق و فداکار مبارک باشد! فقط خودمون میدونیم چه جواهراتی هستیم . عزیزم روزت رو صمیمانه بهت تبریک میگم
هدی مامان مبین
26 اردیبهشت 91 10:57
ماشاالله به فرشته ی باهوش.....
ســـــــاده
27 اردیبهشت 91 21:39
سلــــــام مامان خانوم مهربون روزتون هم پساپس مبارك. البته هر روز روز مادره ممنون كه به وبم اومدين .خوشحال ميشم بازم بياين پيشم .