ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

بازم جا موندم....

1391/2/13 18:28
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

گویا بازم دیر رسیدم.دیروز یعنی 91/2/12 بیست و پنجمین سالگرد طلوع خورشید زندگیم(مریم) بود.ولی من باز غرق در امور مردم از ارسال مطلب غافل شدم.هرچند در حد وسعم تولد عزیزمو تبریک گفتم و یه کادوی ناقابل هم بهش دادم.

ولی لازم میدونم یه بار دیگه در این فضای مجازی تولد عسل بانوی خودمو تبریک بگم:

    عزیز من،گل من،تولدت مبارک......

امیدوارم سالیان سال از نعمت در کنار تو بودن لذت ببرم.از اینکه من و دغدغه های شغلیمو تحمل می کنی ممنونم.

همیشه عاشقت،حجت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آراز
14 اردیبهشت 91 17:55
تفلدت مبالک مامان ملیم چون
مامان آیدین
15 اردیبهشت 91 2:31
سلام تولد خانومی مبارک باشه ایشالا با هم خوشبخت باشین
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
17 اردیبهشت 91 17:08
مریم جان تولدت مبارک