ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

بوسسسس...

1391/1/30 18:32
591 بازدید
اشتراک گذاری

دو تا دست کوچولو کنار صورتم.دوتا لب ظریف و ناز روی گونم.بوووووووووس

تازه امروز این کارو یاد گرفته.

وقتی گفتم ستایش مامانو بوس کن.فوری دهنشو باز کردو با دستای نازش صورتم کشید طرف خودش و

دهنشو گذاشت رو گونم.وااایییی خدا چه لذتی داشت!

چقد ذوق کردم!می خواستم قورتت بدم ستایش!بس که با محبت این کارو میکنی.

تو از همین الان محبت کردنو یاد گرفتی دختر مهربونم.

از صبح اگه بگم 100 دفه این کارو انجام دادیم دروغ نگفتم مامان!

آخه من خیلی خوشحالم که دخترم اینقد زرنگ و با احساسه.

وقتی بابایی اومد مثل همیشه پریدی بغلش.بابایی بوسیدت.منم واسه اینکه غافلگیرش کنم گفتم

ستایش بابایی رو بوس کن!

ولی تو نمی دونم چرا خجالت میکشیدی!اومدی بغل من تو بغلم گفتم ستایش بابایی رو بوس کن و تو

بوسیدیش و بابا هم مثل من انگار دنیا رو بهش داده بودن.دوباره هم بوسیدیش ولی دفعه سوم دیگه

نبوسیدی!ناراحت  اخه چرا؟

بابا خیلی دوست داشت که بازم ببوسیش ولی تو همش خجالت کشیدی نفسم.

ولی اشکال نداره ایشالله روزای دیگه.

الهی فدای بوسه هات بره مامان.

خدایا باورم نمیشه دخترم منو میبوسه.

یعنی من لایق این همه خوشبختی هستم؟

و  بازم عشق مادریم هزاران برابر شد با این کارت مادر!

اندازه همه بوسه هایی که از اول خلقت بوده و تا آخر خلقت خواهد بود دوستت داریم بوسه ی عاشقانه ی ما! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)