ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

دوباره حس ناب..

1392/3/21 19:45
494 بازدید
اشتراک گذاری

فقط 9 روز دیگه مونده تا لحظه ی سبز مادری..

خدای مهربونم چقد زود گذشت..

نزدیک دو سال با همه ی شیریناهاش گذشت 

البته سختی هم داشت ولی به خاطر وجود دردونه بهمون نیومد..

افسوس که قدرشو اونجوری که میخواستم ندونستم..

تو بزرگ شدی نفسم..و من در حیرتم از همه ی کارات..

باورش واسم سخته وقتی میبینم یه هندونه ی بزرگو هل میدیو میاری تو هال..

باورش واسم سخته وقتی میبینم در برابربچه های دیگه از حق خودت دفاع میکنی..

باورم نمیشه که تو شعرای طو لانی و کامل میخونی..

باورم نمیشه چند تا جمله پشت سر هم میگی..

باورم نمیشه دایره میکشی..خط خطی های با مفهوم میکشی..که هر کودومشون یه مفهومی دارن..

آهای زمونه تو رو خدا یواش تر..

به فکر دل مادرانه ی من و همه ی مادرای مثل منم باش..

آخه من دارم با این لحظه ها زندگی میکنم..

با این لحظه های ناب و تکرار نشدنی..

خدایا خودت کمکم کن..دخترم داره از دنیای نو پایی هم میاد بیرون..

بعضی وقتا فکر میکنم خوابم..میترسم از خواب بیدار شم و ببینم همه چی تو خواب بوده..

نه..فکرشم دیوونم میکنه..دنیای بی تو واسم مفهوم نداره گل انارم..

مهربونتر از هر مهربون..واسم بمون تا آخر دنیا..

خدای خوبم تو هم تنهام نذار هیچوقت..

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرینا مو فرفری
21 خرداد 92 20:09
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک