ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

23 ماه با تاخیر..

1392/3/12 16:41
466 بازدید
اشتراک گذاری

امتحانا باعث شدن این ماه دیرتر ثبت کنم..

این روزایی که همش یه حس دلتنگی دارم..پارسال این روزا دلخوش این بودم که تو هنوز شیرخواری..

هنوز خیلی از کارات فقط به دست من حل میشه..

ولی این روزا تو دیگه خانوم شدی..

هر کاری میخوام واست انجام بدم میگی خودم..یعنی داری مستقل میشی..

البته خیلی خوشحال میشم که انقد اعتماد به نفس داری و این باعث افتخار منه..

ولی به دل مادرانه ی منم حق بده..آخه همه ی زندگی تو من بودم..

شبا فقط تو بغل من میخوابیدی..ولی الان یه کمی فرق کرده..دوشب شده که بدون من خوابیدی..

خیلی واسم سخته ستایشم..

تو بزرگ و مستقل میشی و من وابسته تر از همیشه..

البته محبتت به من خیلی بیشترشده..

هر روز دستای کوچولوتو دور گردنم حلقه میکنی..بوسم میکینی و میگی دوستت دارم تورو..!!

و منو عاشق تر از قبل میکنی..

فقط 20 روز دیگه مونده تا سالروز وصال من و تو..لحظه ی ناب دیدار..

پارسالم نزدیک تولدت یه حس خاص داشتم..و امسال هم..

و این حس ناب تا آخرین لحظه ی عمرم همراه من..که یک مادرم..خواهد بود..

یک مادر دل نازک و حساس..عاشق و دلداده..

آره عاشقم..عاشق تو..عاشق بوی تنت..عاشق شبرین زبونیات..عاشق ناز و ادات..عاشق دخترونه

گیات..عاشق بَلَدَم بلدم گفتنات..عاشق خوبیات ..که واسه ی من ..ستایش..دختر من..یعنی خوبی

مطلق..عاشق هر کارجدیدی که ازت سر میزنه..خوب یا بد..عاشقشم..

ستایش تو واسه ی من تکرارنشدنی هستی..

تو به من یه احساس پاک هدیه کردی..حس مادری..

خدایا بازم مثل همیشه میگم حافظ هدیه ای که به ما دادی باش..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

صدف
13 خرداد 92 23:24
عروسک زیبا قدمهای جدید برای مستقل شدن مبارکت باشه عزیزم .