ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

اولین ها...

1390/9/22 18:10
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

اولین لبخند...

امروز برای اولین بار وقتی داشتیم باهات حرف می زدیم ، تو صورتمون خندیدی !

یک خنده ی کاملا" ارادی و هوشیارانه .

. بخند تا بشکفد ترانه به لبهای کال من ...

. دوستت دارم بی حـــــــد و مـــــــــــــــــــرز

 

 

 

اولین...

عزیز دلم ، جگر گوشه ی کوچولوی من ؛

دستهای کوچولو و سفیدت رو داری می شناسی و کشف می کنی . بهشون خیره میشی ! و بعد می بریش سمت دهنت برای خورده شدن .

2 ماه و 5روزگیت

 

 

اولین غلت زدن..

 

جگر گوشه ی من ؛

امروز برای اولین بار تونستی 2 بار به سمت راست خودت غلت بزنی .

چند روزی هم هست که زبان کوچولو و صورتی ات را در می آوری و دل می بری از من .

. بالیدنت پیاپی / دوستت داریم

 

2ماه و 20 روزگی و غلت زدن کامل به شکم 2 ماه و 23 روزگی

 

 

  

 

 

 

 

 

اولین بازی..

 

دردانه من امروز عروسکت و شناختی و باهاش بازی کردی و به سمت دهان کوچولوت بردی

عاشقتم

2ماه و 18 روزگی

 

 

 

 

 

 

 

 

 اولین رمضان....

ماه برکت..

 

دخترم

 

 

 

برکت زندگی

 

سال پیش ماه رمضان...

 

بزرگترین ارزو داشتن تو...

 

چقدر خدا مهربونه

 

دعاهای مادرم...لطف خدا...

 

ستایشم...دختر رمضانی من

 

امسال تو دراغوشم هستی

 

من شکرگذار خالقم

 

ولبخندارامش برلبان مادرم

 

مهربون ترین مادر دنیا شک ندارم ابن نعمت به برکت دل پاک تو بود

 

همیشه دلم به مهربانیت گرم است

 

هزاربوسه تقدیم تومادر...سایه ات مستدام...باز هم دعایمان کن

 

من وستایش قدردان زحماتتیم

 

دوستت داریم

 

ان شاالله خدای مهربون به حق این ماه عزیز همه کسانی روکه ارزوی مادر شدن دارن این موهبت الهی رو نصیبشون کنه...امین

 

شکراً لله

 

رمضان مبارک

 

 

 

 

اولین روز دختر.....

خداوند لبخـند زد

 

دختــر افريــده شد

 

لبخـندخـداروزت مبــارك.

 

عزيــزتريــنم:

 

امـروزروز توست.

 

اميـدوارم از لحظه لحظه زندگـيت لذت ببري و به تمام خواستـه هاي كوچك و بزرگـت برسي

 

 

 

اولین عروسی...

 

عروسی پسرعمه بابایی که دخملم کلی هم اذیت کرد آخه به

 شلوغی و سرو صدا عادت نداشتی گل مامان..

 

 

 

اولین قدمهای قشنگت برروی ساحل دریا..

 

 

اولین ماما گفتن..

واسه اولین بار وقتی گریه می کردی گفتی ماما.چقدر لذتبخش بود .تمام وجودم غرق در عشق و احساس مادری شد.منتظر اون لحظه ای هستم که ارادی بگی ماما فدات شم همه هستی مامان

 

اولین مو کوتاه کردن...

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)