ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

شیرین زبونم

1392/10/21 15:41
838 بازدید
اشتراک گذاری

بید اسپنجی:باب اسفنجی

کنترل:تنترل

گردنبند:دربندد

وقتی واسش پفیلای فله ای میگیرم دوست نداره میگه واسم پفیلای پوستی بخر.منظورش پفیلای بسته بندیه.خخخخ

کلا حرف خ رو ش تلفظ میکنه.حرف گ د تلفظ میکنه.حرف ک رو ت تلفظ میکنه.حالا تصور کنین یه جمله پر از. خ بگه.

من میشام بشابم بعد دذا بشورم با شیار شور!!!!!!!

ستایش یه خرچنگ دیده بود.میگه مامان ببین آای هرچند:آقای خرچنگ تو باب اسفنجیو میگفت خخخخخخ

کفشدوزک:تفشدوزک

کلاس سفالگری:تلاس هسالگری

سفال:هسال

شیر برنج:سیر بلج

گل:دل

غار غار:داردار

گول:دول. خخخخخ

هلی کوپتر:هلی توپپر

هواپیما:هب پیما

روشن کن: هشن کن

زارفه:هراسسه

گوله برفی:دولله برفی

خروس:هلوس

خرگوش:هردوش

پاندا کونگ فوکار:پاندا تونشوتار

کجاست؟:داداس؟

وقتی کار اشتباهی انجام میده من اخم میکنم 

میگه:مامان اشمو نتن بشند:مامان اخمونکن بخند

رفتم در هنناسه:رفتم در مغازه

دیدم هنناسه باسه:دیدم مغازه بازه

زرافه: هراسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)