ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

منو ببخش..

1392/7/22 17:50
536 بازدید
اشتراک گذاری

ستایشم منو ببخش به خاطر اینهمه کم کاری که در نگاشتن خاطرات کودکی تو میکنم..

باور کن مامان جون خیلی دلم میخواد زیاد واست بنویسم..ولی نمیدونم چرا وقت با من یار نیست..هر وقت

میام پای سیستم یه کاری واسم پیش میاد..

 

واسه نوشتن برای تو هم باید آمادگی ذهنی داشته باشم..

به هر حال واقعا ازت معذرت میخوام و اینو به حساب این نزار که وجودت واسم کمرنگ شده..

 

 نه به خدا حضورت واسه من و بابایی هر روز و هر روز پررنگتر میشه..تا جایی که حتی یه ثانیه تحمل

دوری ازتو نبودنت رو نداریم..

بس که این روزا شیرین زبون و شیرین رفتار شدی..

فقط گفتم که بدونی عاشقانه تر از هر عاشقانه ای در دنیا عاشقتیم..و بعد از خدا میپرستیمت..

همنفسم تو..هر نفسم تو..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)