ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

ستایش و..

1392/5/23 18:42
640 بازدید
اشتراک گذاری

صدای اذان که میشنوی..به سمت سجاده ت میری ..میگی:مامان :اَللهُمَ..فدای معصومیتت..

عاشق کنجکاویای کودکانتم..

این روزا هزاران سوال تو ذهنته که همه رو بیرون میریزی عشق مامان..

و من سعی میکنم با حوصله به همش جواب بدم..

سوال و جوابهای این روزای ما..

ستایش در حال نگاه کردن کارتون..

ستایش:مامان چرا اینجوری شد؟

مامان:چون.......

ستایش :مگه آقا چی گفت؟

مامان:گفت....

ستایش:چرا اینجوری گفت؟

مامان:چون.......

ستایش:دیگه نمیگه؟

مامان:نه....

ستایش:چرا رفت اونجا؟

مامان:آخ

ستایش:مامان چی شد؟

مامان:بغلماچ

حتی وقت کتاب خوندم این سوالا ادامه داره..هیپنوتیزم

رفته بودی خونه ی بی بی جون..ازت پرسیده بود مامانت کجاست؟

ستایش:خونه مادر جونم..

بی بی جون بعد از چند دقیقه دوباره:گفتی مامانت کجاست؟

ستایش:مگه چند دفه میپرسی؟گفتم که خونه مادرجونمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بابام:تعجبقهقهه

بی بی جونم:خنده

ستایش:مژه

وقتی به من گفتن ..اصلا باورم نمیشد که تو این حرفا رو زده باشی..تو از کی انقد حاضر جواب

شدی؟؟؟؟؟!!!!

چند وقته پیش بابا بابایی رفته بودی تعمیر گاه..بابایی رفته از خود پرداز پول برداره..دخترک دست و دل

بازه من..دست تو کیفت کردی و یه دونه دلار !!!!در آوردی ..به بابایی گفتی نمیخواد بری پول برداری..من

دارم..خدایااااااااااااااااااااااااااا یعنی اگه من اون لحظه اونجا بودم حتما میخوردمت ستایش..آخه چرا با دل

من اینجوری میکنی نفس؟؟؟؟؟؟

هر وقت اون صحنه رو واسه خودم مجسم میکنم ..میبالم به خودم به خاطر داشنتنت دخترک من..

هر جا میریم تا یه بچه ی کوچولو میبینی..میگی:این دوست منه ..برم باهاش بازی کنم..بعضیا ازت

استقبال میکننن..ولی بعضیا نمیدونم چرا باهات بازی نمیکنن..دلم میخواد بمیرم واست اون موقع

مامانی..دختر مهربون و دل نزدیک من..

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

حسین
23 مرداد 92 19:00
سلام خوشحال میشم به وبلاگ های من هم یک سری بزنید http://flashcards.blogsky.com/ http://kodakshop.blogsky.com/ ممنون
هاله
26 مرداد 92 2:37
عاشق این سوالهای تموم نشدنی شونم به خدا
الیسا
1 شهریور 92 12:35
ای فدااااای اینهمه کنجکاوی هاتون .... همیشه سلامت باشی عروسک خاله .... خیلللللی نازی . تصورت تو اوان لحظه هااااا روح آدم رو جلا میده . واقعااااا ....
مامي الهام و ستايش
1 شهریور 92 14:15
قربون ستايش جوني برم من خيلي ماهه خدا حفظش كنه
الهام،مامان دیبا
3 شهریور 92 21:17
ای جوونم..ستایش..چه دخترک شیرینکی! مریم جون کیفشو ببر...حسابی بوووسش کن!
شبنم
31 شهریور 92 12:49
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامانی درسا
16 مهر 92 2:29
ای جوونم وروجکی شدی دختری برای خودت ...... عزیزم همیشه سلامت باشی دوستت دارم