ستایش عسلیستایش عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

زندگی مامان و بابا:ستایش عروسک

تولد رنگین کمونم..

1392/4/14 19:08
980 بازدید
اشتراک گذاری

مراسم تولدت بهترین روز از روزهای سالی که گذشت..بود..

یه رنگین کمون زیبا..با یه دنیای پر از رنگای رنگین کمون..و یه عالمه نی نی ناز..

ستایشم..امیدوارم زندگیت همیشه رنگین کمونی باشه..

همیشه دنیای قشنگت پر از رنگای رنگین کمون باشه..

که اگه غیر از این باشه..دلم میگیره..

از خدا میخوام همیشه بهترین چیزای دنیاشو بده به تو..

و رنگای نا زیبا شو بده به من..

دوست ندارم هیچ وقت آب تو دلت تکون بخوره..

اگه یه وقت کوتاهی در حقت کردم..به قلب پاک و مهربونت ببخش مامانی..

این جمله ای که این روزها بارها و بارها بین ما رد و بدل میشه و هر دفه حس تازه تری دارم..

دوستت دارم..عاشقم..میمیرم برات..

و به زبون عسلی تو:دوست دالَم..آشِدِتَم..میمیلم بلات..

تا بیکران آسمانها..اندازه ی همه ی کهکشانها..به قد دل همه ی مادرای دنیا..دوستت دارم..

و همیشه دعای من برای تو اینه..عاقبت بخیر بشی دخترکم..خدا همیشه بهترین دوستت باشه..

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آراز
16 تیر 92 14:37
آمین برای دعاهای زیبات